• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Forslag til forbedringer

S

Stein Berg

Gjest
Starter en tråd der folk kan komme med forslag til
forbedrindringer i Steinberget.
-gi oss ditt innspill på hva vi kan forbedre på både hjemmesida og opplegget rundt kamper.

S

Svein H

Gjest
Enklere innmelding

Syns det skulle vært mulighet for å melde seg inn via internett, en sånn "klikk her opplegg".

P

patriot

Gjest
bort med genseren?

Ka med å bytte ut steinberg-genseran å heller gå over til hjemmedraktan?

Hva er galt med genserne??

Synes genserne dere bruker er godt synlig i blant publiken!! Kanje bytte til umbro/adidas? Dere trenger flere medlemmer og kansje 7-8 nye sanger??

A

Aristoteles

Gjest
Hva med å lage sanger

Hva med å lage noen sanger til spillerne ? Og treneren? Det burde være en enkel sak. Da støtter man sine egne, og bruker ikke så mye oppmerksomhet på motstanderen som det har vært påstått tidligere at fokuset har vært på.

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Mine forslag:

1. Flere sanger
2. Flere medlemmer
3. Mer eksklusive/penere gensere eller rett og slett gjøre som Levanger-supporterne å bruke hjemmedraktene
4. Flere flagg? Ikke så store, men flere.

Disse punktene tror jeg vil gjøre sitt til at supporterklubben blir mer "stueren" og seriøs, og dette vil virke attraktivt slik at flere vil vurdere å melde seg inn. Folk i Alta bør ikke gå med det inntrykket at Steinberget er en venneklikk som det er vanskelig å komme innpå.

Jolly

Erfarent medlem
For det første. Genserne ser jeg helst blir byttet ut med drakter. Mye mer "knæsj" enn de påskeuniformene vi går rundt i nå;-):p

Som Kl .. ehhh... Aristoteles sier, flere sanger må på plass. Ingen vanskelig oppgave. Kopier fra tippeliga-lag, bare bytt ut navn på lag /spillere:D. Skal selv prøve å snekre sammen nåt.....

Den ideen med en innmeldings"knapp" her på siden er super.

En ting til ... Vi/noen burde hørt hva vi kunne fått kjøpt 20-30 Alta-drakter for, for så å selge de videre på denne siden. Er det lov?`Isåfall en nyttig inntekskilde for Steinberget....

Mvh

Jolly som vil ha Alta drakt:D

- flaggstenger til flaggan ( bambus-teleskop?)
+ Noen som e interessert i å være med i et Styre.

NB: KL er ikke Aristoteles, Jolly....

Jolly

Erfarent medlem
Sv:

NB: KL er ikke Aristoteles, Jolly....[/quote]

Kl.. åsså kommer det nån flere bokstaver... Jeg mente ikke deg Ku ... ehh.. KL.

:D

Mvh

Jolly

Jan S

Erfarent medlem
På sikt så e æ med......

Kunne godt tenkt meg å bidra på en eller annen måte i Steinberget (les: "styret") men det blir eventuelt ikke før i Juni, da æ fløtte hjem ;-)

Topp