• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

GAVEAKSJON 1000/10 til Alta I.F. fotball

Bjerrang

Erfarent medlem
Bli med å hjelpe Finnmarks herre- og damelag i 1.divisjon fotball! Jeg er med på GAVEAKSJON 1000/10 og oppfordrer deg til det samme. 1000 kr betales Alta IF til konto 5083.05.25812. Merk innbetalingen ”GAVEAKSJONEN 1000/10”. Etter sesongen får du i tillegg en faktura fra Alta IF hvor du betaler 10 kr pr mål som dame- og herrelaget har scoret i 1.divisjon. Se www.altaif.no/fotball for mer info, samt liste over givere.

Jeg utfordrer dere!

Jolly

Erfarent medlem
Aksjonsgruppen bør gå en dør til dør aksjon til de bedriftene i Alta som ikke er med på noen som helst sponsing fra før av. Ikke gå før de gir fra seg penger. :2) De aller fleste kan vel avse 1000 kroner i første omgang?

At privatpersoner er villig til å legge såppas med penger på bordet for sin favorittklubb er rett og slett beundringsverdig:klapp:

Jolly

A

arregini

Gjest
Trur faktisk at dem som sitt på kontoret skal bruke tida på å få en hovedsponsor på plass i stedet for. Det her blir jo dessverre lommerusk i forhold...

Nu e det jo under to uke til det e seriestart, og dem har vel ikke fådd på plass nån enda? Blir for dumt å spille to sesonga uten hovedsponsor.

Er seriøst bekymra for om dem som styre med det her nu, har kompetanse til å få det til.. Trur styret i Alta IF må bynne å tenke på om dem skal foreta seg nåkka. Så at til og med Stavanger hadde fått på plass hovedsponsor nu, så vi e vel de eneste som e uten, i år igjen!!

Crocuta

Erfarent medlem
Det er ikke de som jobber med å skaffe Alta if hovedsponsor som har satt i gang denne "aksjonen". Dette er et tiltak satt i kraft av enkelt personer.( på privat basis)

Bjerrang

Erfarent medlem
Trur faktisk at dem som sitt på kontoret skal bruke tida på å få en hovedsponsor på plass i stedet for. Det her blir jo dessverre lommerusk i forhold...

Nu e det jo under to uke til det e seriestart, og dem har vel ikke fådd på plass nån enda? Blir for dumt å spille to sesonga uten hovedsponsor.

Er seriøst bekymra for om dem som styre med det her nu, har kompetanse til å få det til.. Trur styret i Alta IF må bynne å tenke på om dem skal foreta seg nåkka. Så at til og med Stavanger hadde fått på plass hovedsponsor nu, så vi e vel de eneste som e uten, i år igjen!!
Her kan dem få inn 2000kr per pers. 15 personer er vel likt det hovedsponorene betalte i fjor....

Ingen her på berget som tar utfordringen?

Jolly

Erfarent medlem

Som Crocuta sier, dette er det privatpersoner som gjør.

Når vi snakke om kompetanse på kontoret så er jeg nok dessverre enig med deg. Der er det svært lite som rører seg hvis man ser bort fra kaffekoppen. HVOR I YDERSTE HÆ***** BLIR DET AV DRAKTA JEG "VANT" UNDER HØSTENS AUKSJON?? Tross purring på purring så får jeg ikke drakten selv om den har blitt lovet meg flere ganger. Nå har de plutselig stoppet å svare på mine purringer...

Bare 1 ting kunne lokket meg tilbake til Alta, ta over kontoret. Skulle hatt en hovedsponsor på plass innen 3 dager.

Rant over.

Jolly

Tron Stein Berge

Steinberget avd NordVestlandet
Medlem av ledelsen
Velkommen!

Du værden!Sånne som deg ønsker vi virkelig å ha i administrasjonen..3 dager er jo fantastisk, når kan jeg hente deg på flyplassen??TO):klapp:

sameboe92

ambasadør i Modum
Da sliter visst både klubben og supporter klubben med å få sendt drakter de har lovet :roll: Men jeg har jo blitt lovet av Håvard at jeg skal få drakt så fort som mulig da :)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Det er faktisk våres feil at du kommer med kallenavnet - Tron trakk seg ut av Steinberget styre på forrige møte - burde kanskje vært oppdatert.

A

arregini

Gjest
Angående administrasjonen: Personlig syns æ man må gi dem frist til seriestart.
Har dem ikke hovedsponsor på plass, må andre som kan gjøre en bedre jobb få muligheten.

For nu har enkelte der nede hadd to år på seg og ikke fått til nåkka særlig. Da e det bare ikke godt nok.

Synes også lokalpressen må komme på banen, og rette et kritisk søkelys overfor dem som ikke klare å få inn de midlene som er nødvendig for drift av klubben.

Per

Superfinn
Nu må du ikke være så kritisk reggern... Vi e jo like god som Barcelona, vi treng ikke sponsor på draktan...

Fefo som hovedsponsor til Alta If kunne jo vært noe å tenke på,de har jo penger så det holder.Kunne jo ha fått et mere positivt inntryk av disse pengegriske folka da!!

Topp