• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Granerud på vei til Lillestrøm!

M

Mr.Ferguson

Gjest
Hold kjeften! Ikke alle som trør nesa si ned i avisa hver dag. Mitt tips er at han forlate Alta If

Crocuta

Erfarent medlem
ingenting hadde vært mere lekkert enn det... eller vent litt... kunne altids tenkt meg Kylie Minouge i senga min men det e kanskje å håpe på for mye... så innfor realitetens grenser så hadde dette vært lækkert mnja.......

Jolly

Erfarent medlem
Mr.Ferguson skrev:
Hold kjeften! Ikke alle som trør nesa si ned i avisa hver dag. Mitt tips er at han forlate Alta If
Det er jo du som begynner tråden med å si skrive noe du har lest i avisa..... :2) Så tydeligvis så gjør du det :rolleyes:

Alt jeg kan/vil si er at Andreas er glad i klubben vår... Så får vi sjå :) Han starte kanskje ikke sesonegn men når skolen er ferdig så........

Mvh

Jolly

RenieTussi

Langtborte supporter
Det spennaes å se ka som skjer med han da. (Æ kan alltis klare å komme opp nåkka fantasifult mens vi vente).

Og Crocuta: Takk førr det bilde æ fikk i hode mett nu.

Crocuta

Erfarent medlem
RenieTussi skrev:
Det spennaes å se ka som skjer med han da. (Æ kan alltis klare å komme opp nåkka fantasifult mens vi vente).

Og Crocuta: Takk førr det bilde æ fikk i hode mett nu.

Bare hyggelig..... bilde e bra her å :)

bio

Velkjent medlem
Crocuta skrev:
ingenting hadde vært mere lekkert enn det... eller vent litt... kunne altids tenkt meg Kylie Minouge i senga min men det e kanskje å håpe på for mye... så innfor realitetens grenser så hadde dette vært lækkert mnja.......
Tydeligvis ingen ekte supporter du da croken.... :p

bio

Velkjent medlem
Crocuta skrev:
Vil alltid støtta Alta..... vil tilogmed ofre en natt med kylie for å se en fotballkamp( så fram ho ligg der å vente til etter kampen seff:) )
En ekte supporter kommer da vel ikke med sånne latterlige betingelser. Skuffa nå...

RenieTussi

Langtborte supporter
Crocuta skrev:
jaha??? kvifor der da?
:cool:

Fordi man skal aldri undervurdere fantasien min når eksamen i nærherta. Da har æ tendsa tell å bli littegranne førr overkreativ. :2)

(og kanskje æ skulle vurdere å lese skikkelig ka folk svare mæ, før æ bære svare nåkka?)

Jolly

Erfarent medlem
Andreas imponerer i internkamper for LSK2. 2 scoringer og 4 målgivende i en og samme kamp sier vel det meste? :)

Det jeg sa om at han spiller for Alta til neste år trekker jeg herved tilbake... Tolk det dit dere vil mine venner... :p

Man kan vel ikke si mer... Står vel bare i avisa i morgen da ;)

Mvh

Jolly

Topp