• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Hødd - Alta IF

G

Guest

Gjest
alta ligger under 2-0 etter 8 min..
1-0 tommy sylte
2-0 stig haugland

alta sliter med å komme opp i press...

G

Guest

Gjest
3-0 Stig Haugland
4-0 Tommy Sylte
5-0 Geir Televik
6-0 Andre Skotheim

Alta sleit med det aller meste idag. Blei rundspilt, men var heldige at Hødd ikkje var særlig effektive forran mål. Kunne fort blitt tosifret hvis Hødd hadde vært på hugget idag.
La merke til at Steinberget avd. Ulsteinvik var tilstede på tribunen.

G

Guest

Gjest
Det høres ut som Hødd er god, hva gjør dette laget i 1.divisjon? Da burde vel Hødd spilt i Tippeligaen. FFK f.eks slet mot Alta IF! Hødd er nok divisjonens klart beste lag!

G

Guest

Gjest
Ja du har rett i det at Hødd ER god, men ikke god nok til Tippeligaen. Øvre halvdel burde Hødd vere god nok til, men vi har hatt en skuffende sesong. FFK sleit også mot Hødd på Høddvoll og var svinheldige som fikk 2-2.

Jan S

Erfarent medlem
Elendige Alta... Er flau.....

Flaut.. Alta skal liksom være Finnmarks beste lag.....???
Det eneste som har skjedd denne sesongen er at de har flauet ut finnmarksfotballen forran hele Norge. De har ikke bare tapt stortsett alt de har også spilt dårlig og vært dårlig forran mål... (ja vet ikke hva jeg skal si egentlig...Er så vannvittig skuffet..)
UT med Tor Oskar og co.. ++ sil vekk de som ikke er intressert i å satse videre (de "useriøse") Få økonomien på plass, de har ingenting i 1.div å gjøre visst ikke økonomien er på plass. De skulle være den minste bekymringen på dette nivå, selv om det ikke er det nu for tida)

ArneR

Velkjent medlem
Blir litt for enkelt å skylde på treneren og enkelte spillere. Det har skjedd noen feilvurderinger av trenerene, men tror ikke det har hatt så jævli mye å si i den store sammenhengen.. Det er mye som ikke har stemt denne sesongen, og det er vel like greit å si at Alta IF alt under ett er ikke god nok for første divisjon...Enda..

Jan S

Erfarent medlem
Sv:

[sitat]Blir litt for enkelt å skylde på treneren og enkelte spillere. Det har skjedd noen feilvurderinger av trenerene, men tror ikke det har hatt så jævli mye å si i den store sammenhengen.. Det er mye som ikke har stemt denne sesongen, og det er vel like greit å si at Alta IF alt under ett er ikke god nok for første divisjon...Enda..[/quote]
Det blir fan ikke for enkelt... De som skulle liksom være "stjernene" åp laget har jo bare fjotta det til... Desstuten så nytte det jo ikke å bare stå på sidelinja å hoppe å klappe i hendene som en annen idiot i stede å få gitt instruksjoner ut til spillerne under kampen, det vet jeg at det er klagd på at de ikke får.. Ut med den passive trenerduoen og inn med noen som har autoritet...

G

Guest

Gjest
Ikke skriv med svarte bokstaver takk. Det er umulig å lese hva som står med svarte bokstaver. Bruk heller hvite bokstaver, når noen her skriver med svarte bokstaver går det meg hus forbi!

G

Guest

Gjest
teit å si................Jan S

dåkker e jo idiot i hode! prøv nu fan mæj sjøl å spill fotball visst dåkker mene d e så lætt!! høres jo ut såm dåkker trur dåkker har svaran.. d e ikke mange som støtte opp om laget,e d rart d går dåli?? dæm træng faktisk mæst støtte når d går dåli! men d har væll ikke dåkker shønnt!

ÅHÅ.... Hørt om ordan innsatts, ta ansvar? Det har vært totalt fraværende i de gul/blåe hver gang vi har fådd mål imot.

Jan S

Erfarent medlem
Sv: teit å si.......nix det vil æ ikke si..

[sitat]dåkker e jo idiot i hode! prøv nu fan mæj sjøl å spill fotball visst dåkker mene d e så lætt!! høres jo ut såm dåkker trur dåkker har svaran.. d e ikke mange som støtte opp om laget,e d rart d går dåli?? dæm træng faktisk mæst støtte når d går dåli! men d har væll ikke dåkker shønnt![/quote]

Angående spillerne æ kritiserte så trenger dem et spark i ræva...(uten å nevne navn selvfølgelig)
Å æ vet at det har vært noe missnøye internt at det er noen som får starte hver kamp uansett kordan dem har gjort det på trening og i de siste kampan, og at byttene kommer får seint og trenerne er for dårlig å passiv angående innstrukser under kamper..o.l....

G

Guest

Gjest
Til Jan S

Du vet jo ikke ka såm blir jort på træningan!! æ vet at spilleran å træneran jør så gått dæm kan får å vinne! Syns alle burde få dn feite ræva si opp av stolen å komme å heie på laget sitt!! Trur dåkker ikke at spilleran mærke at d plutseli ikke e flere folk på tribunan?!! d e mye av grunnan til dåli sælvtilit!
Støtte træng man mer i motgang enn når man vinner!!

Æ tar den feite ræva min med å kommer på kampen.. men æ skjønne jo godt at ikke folk gidd, det jævlig kjedelig å se laget sitt tape, hver eneste gang.

Jan S

Erfarent medlem
Sv: Til ukjent???

[sitat]Du vet jo ikke ka såm blir jort på træningan!! æ vet at spilleran å træneran jør så gått dæm kan får å vinne! Syns alle burde få dn feite ræva si opp av stolen å komme å heie på laget sitt!! Trur dåkker ikke at spilleran mærke at d plutseli ikke e flere folk på tribunan?!! d e mye av grunnan til dåli sælvtilit!
Støtte træng man mer i motgang enn når man vinner!![/quote]
Det æ har hørt kommer nettopp fra en i stallen!! Det e jo ikke nokka æ bare tar ut ifra løse lufta, eller nokka æ bare anntar!! Forresten ta nu å få dæi et nick
så æ har noe å forholde mæi til..

G

Guest

Gjest
Til Jan S

Trur nåk æ har flere kontakta på laget enn d du har! Teit å si at du shønne gått koffår ingen gidde å stille opp på kampan siden dæm bare tape, mn trur faktisk d e en av grunnan til at dæm ikke vinner! Stakars heltan mine eie jo ikke selvtilit:( Såm sakt, man trænger støtta når man er i motgang ikke så mye når man er i medgang..å d gjelder sikkert alle!! Bestemme faktisk sjøl om æ vil ha nick eller ikke...

Jan S

Erfarent medlem
Sv: Til Jan S

[sitat]Trur nåk æ har flere kontakta på laget enn d du har! Teit å si at du shønne gått koffår ingen gidde å stille opp på kampan siden dæm bare tape, mn trur faktisk d e en av grunnan til at dæm ikke vinner! Stakars heltan mine eie jo ikke selvtilit:( Såm sakt, man trænger støtta når man er i motgang ikke så mye når man er i medgang..å d gjelder sikkert alle!! Bestemme faktisk sjøl om æ vil ha nick eller ikke...[/quote]
Det kan hende du har, men æ kan bare vise til det æ sjølv har hørt. Har æ sagt at æ skjønne at folk ikke går på kampan? Kan ikke huske det.. men men ..
Ja du bestemme sjølv om du vil ha nick...(høres ut som en unge)
Ok æ anser meg som ferdig men den der saken... Har sagt min mening og du din...

Topp