• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Harstad - Alta "LIVE"

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Ja, vi er nok flere som sitter klistret til radioen, og vi kommer selvfølgelig til å sende oppdateringer på forumet!

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Ja, lykke til! :) Trur faktisk det kan være en god ting at spilleran fikk en natt i Harstad før kampen og dermed bedre forberedelser før det brake løs.

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Kjempesjanse til Alta, men Norbye skyter utenfor! Burde faktisk stått 1-0 til Alta etter 2 minutter

Tony Adams

Erfarent medlem
Hei alle nervøse Altaværinger, slapp av, dette går veien.

Jeg har selv satset noen hundringser på Alta, Vålerenga og Brann, så det gir meg noen ekstra kormer i bagen når jeg drar ned til Trondheim og ser Arsenal høvler over RBK.

:D

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Fikk ikke med meg hvem som scoret, men Harstad scoret nærmest ut av ingenting. Harstad er særdeles godt med i kampen, har kommet til ett par enorme sjanser etter dette.

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Harstad virker svært sterke i dødballsituasjoner. Kampen er ifølge rapportene jevnspilt for øyeblikket.

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Jeg etterlyser flere som kan legge inn oppdateringer, har ikke anledning til å legge inn alt som skjer.

KO

Erfarent medlem
Det virker som guttan slit med presisjonen i pasningspillet. Spesiellt innleggene treffer ikke der de skal. Samtidig taper våre gutter mange dueller i midtbanerekka. Harstad er friske, men vi får tro at de løper fra seg.:(

PN

Erfarent medlem
Kjempe sjangse for alta.Norby legger inn, tønne bommer på ballen.J.Hansen skyter i forsvars spiller.Corner som det ikke blir noe av

PN

Erfarent medlem
Kjempe sjangse til HIL som cato redder mesterlig.Knallhardt skudd fra kort hold.Reaksjonreddning av mesterklasse

Topp