• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

HFK ned

G

Guest

Gjest
Ja, da va endelig HFK på vei ned.
Får bare håpe NIL/KIL berge plassen, sånn at de får et lite lokal oppgjør neste sesong :D

Tony Adams

Erfarent medlem
Så var det en "gjest" igjen. Det e fan så rart at det ikke er noen der inne med baller som bare en gang kan stå fram med sitt navn, jeg skjønner ikke ka dem e redd for. HFK har ikke rykket ned ennu, det er 12 poeng igjen og spille for, men derimot aif, de har rykket ned. Hilsen Goggen Hansen Hammerfest

:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Lille My

Langt vekk supporter
"Gjest" tok et solid spark under beltestedet dær..
Klart at HFK enda kan berge plassen:D Sjøl om det ser dårlig ut..(!)
Trur HFK røkke ned..(!)

Jolly

Erfarent medlem
Håpe (næst'n) at Hfk berger seg.

Skal bli artig i Hammerfest til neste sesong når vi kommer bortover:D

Tippe Hfk slår Rbk2 i dag! 3-1

Mvh Jolly

Jolly

Erfarent medlem
Ojj... Det ble visst 3-0. Domme mæi som trodde at Rbk ville putte ett mål!;-)

Grattis HFK! Grattis Goggen! Grattis Jolly! Fikk 6.60 i odds på Betfair. Ikke dumt det...

Mvh Jolly fornøyd...

Tony Adams

Erfarent medlem
Takk Jolly, men at du bare håper HFK nesten berger seg er ikke nok, men spå er vi jo heller ikke avhengige av deg. Jeg er såpass realistisk at jeg tror det ennå vil bli meget vanskelig å berge seg, det er alt for vanskelige kamper igjen, samt at man er avhenige at de andre lagene tabber seg ut.
I dag var det bare et lag på banen, men at juniorlaget til Rbk er så dårlig hadde jeg ikke trodd. Lars Blixt og Arason var det heller ikke noen hjelp i.
Neste kamp er borte mot MO, som blir en meget vanskelig kamp, så får vi se hvordan de andre lagene i nedrykkstriden gjør det.

Jolly

Erfarent medlem
Ei heller er de avhengig av deg... Så der sitter vi i samme båt.

Får å si det sånn Goggen. Jeg ser heller at Bul berger plassen enn Hfk, men jeg vil aller helst at begge berger plassen, men ser at det ikke kommer til å skje.

Mvh Jolly som ser at FK-Alta/Steinberget/ett-eller-anna snart kan være i samme divisjon som Hfk. Vi træng væll et par sesonger å spille oss opp i 3'dje div på;-)

ArneR

Velkjent medlem
HFK Sucks

Goggen din brøleapa. HFK rykke ned, du treng tydeligvis hjelp og se det i øyan. HFK hold ca samme nivå som Alta 2. Med Geir Ove som keeper. (Uten Geir Ove som keeper e vel kanskje HFK litt bedre, men det e ubetydeli) =)

Det litt synd at HFK sug så mye... Ellers kanskje vi sku fådd sedd dæm bli knust på Aronnes neste år.. Men dem rykke jo ned så det blir vel aldri aktuelt.

Tony Adams

Erfarent medlem
AR din jævla kommelpong, du som atpåtil ikke e født i alta en gang, ka du gauke etter ? Du som heller aldri har kleppe i arbeid og ikke drevet noen form for idrett, kom dæ opp av stresslessen og kom dæ ut i fresk luft, hvis du no finn det inna i bygda.

:p:p

ArneR

Velkjent medlem
Goggen: Du e jo en skam for Finnmark. Kordan kan du påstå æ ikke e fødd i Alta?? Dessuten vet du ingenting om ka æ har kleppe i av arbeid. Har drevve idrett i mange år. Nicket ditt e en skam for Tony Adams, en av tidenes beste engelske forsvarspillera. Det eneste du kan sammenliknes med han på e bruk av kokain og til dels alkohol. Du må jo gå på stoff med de meningan du har. So fuck off :p:p:p

Tony Adams

Erfarent medlem
Akkurat like mye som du kaller meg en brølape, har jeg noen ganger brølt til deg din kommelpong. At du ikke er født i Alta, det burde du jo selv vite, men der traff jeg vel den berømte spikeren, så det svei vel siden du hisser deg sånn opp, di pongrotta.

:p

Topp