ArneR skrev:
Måtte sakse den her fra Altaposten sitt forum.. Syns det va en del riktig her.
"Skulle ønske Goggen kunne vært litt mer balansert i sine uttalelsa. Sånn at ting han øuse av seg blir litt troverdig. Det kunne faktisk vært litt interessant og visst om det finnes tanka som ikke bare e merka H-fest. Føle at rullegardina går litt fort ned enten det handle litt om taxi, sykehus eller fotball. Kan forresten ikke skjønne at Goggen e blidd en slags talsmann for hele samfunnet. Hadde æ vært hammerfesing ville æ vært pinlig berørt ettersom så få av hannes kommentara mangle balanse."
Jeg har vel aldri utnevnt meg selv til noen talsmann for fotballen eller for sykehuset, men jeg må da vitterlig få lov å ha meninger som alle andre mennesker, at de ikke passer inn i deres fantasiverden er jo ikke mitt problem.
Og når det gjelder talsmann for drosjene, må jeg jo nødvendigvis være det, all den tid jeg er leder for drosjene i byen.
Jeg kunne sikkert også sakset mange innlegg om folk inne på dette foraet, men den fordelen har jo ikke jeg, all den tid at den nesten bare inneholder anonyme folk, som hvetfall ikke jeg kjenner.
Og slik må jeg vel regne med i fremtiden også, men jeg står han nok av uansett.
Jeg var forresten i kveld for første gang innom noe dere kaller for "bloggen" på Altapostens sider, jeg må bare si at det vist nok ikke er bare meg som kan komme med dumme og usakelige innlegg, jeg fikk bare styrket min visdom i at dere har mange i bygda med seriøse problemer.
Ellers hadde vi en flott aften i kveld på Melkøya med flott underholdning med mange prominente gjester og ordførere, men det var bare en som uteble......... HM)