• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

HFK

Johan

Erfarent medlem
Leser i dagens avis at HFK intensiverer jakten på spillere fra Alta. skal vi begynne å syte å sutre nå på likt nivå som Hammerfestingene er kjent for så snart interessen for "demmes" produkter luftes.
HM)

RenieTussi

Langtborte supporter
Angående de spælleran HFK vil fra Alta.. Har fått m mæ at de ville ha Erlend, Mads og Emil, men kæm andre va de på jakt etter?

Tony Adams

Erfarent medlem
Johan skrev:
Leser i dagens avis at HFK intensiverer jakten på spillere fra Alta. skal vi begynne å syte å sutre nå på likt nivå som Hammerfestingene er kjent for så snart interessen for "demmes" produkter luftes.
HM)
Så vidt meg bekjent så har vel HFK aldri hentet noen spillere fra Alta, så......
Og Alta har vel bare hentet Hans Arild, som dog fikk lite spilletid, så denne sutringen du viser til, kjenner jeg ikke til HM)

Johan

Erfarent medlem
javel... noen som husker sutringen fra Hammerfestingene f.eks da det ble snakk om vahla for en tid tilbake? Hans Arild kom jo ikke fra HFK til Alta. men nå skal liksom alle smile å være glad når HFK spør om "hjelp" TN)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
I Altaposten i dag så sto det at Emil Olsen, Mads Tollefsen og Tom Helge Thomassen (trener med Alta IF) var i tenkeboksen på en overgang til HFK. Erlend Olsen har allerede sagt nei. I tillegg er HFK etter BULs Pål Håkonsen.

Johan

Erfarent medlem
Tony Adams skrev:
:) Jeg ser ingen som smiler og er glad, bare en som sutrer, og noen andre da som ønsker HFK lykke til :2)
Det stemmer nok det som Johan trekker fram, husker surmulingen bare Vahlas overgang var på snakkestadiet. men det er vel slik HFK bompiene opptrer? TN) Å nå spør dem så pent om å få 3-4 spillere fra Alta. Heldigvis er det ikke mange spillere som ønsker å flytte bak vår herres rygg for å spille fotball.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Og så sa også Mads nei. Det er ikke helt enkelt å få spillere til Alta, men det er ser ut til å være enda vanskeligere for HFK å få spillere til Hammerfest.

Tony Adams

Erfarent medlem
Nei det er nok ikke enkelt for dere, men vi skal nok klare oss, med eller uten altaværinger :)
Om man er bak vår herres rygg eller om man er midt i skithuset, er vel ikke så stor forskjell, lukta er vel den samme. :røyke:

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Poenget var vel at det var enda værre å lokke fotballspillere til Hammerfest som t.o.m. treneren til HFK klarte glatt og innrømme. Men det er klart begge lagene klarer seg, Alta bedre i så måte, men moro skal det bli lell.

ArneR

Velkjent medlem
Måtte sakse den her fra Altaposten sitt forum.. Syns det va en del riktig her.

"Skulle ønske Goggen kunne vært litt mer balansert i sine uttalelsa. Sånn at ting han øuse av seg blir litt troverdig. Det kunne faktisk vært litt interessant og visst om det finnes tanka som ikke bare e merka H-fest. Føle at rullegardina går litt fort ned enten det handle litt om taxi, sykehus eller fotball. Kan forresten ikke skjønne at Goggen e blidd en slags talsmann for hele samfunnet. Hadde æ vært hammerfesing ville æ vært pinlig berørt ettersom så få av hannes kommentara mangle balanse."

Tony Adams

Erfarent medlem
ArneR skrev:
Måtte sakse den her fra Altaposten sitt forum.. Syns det va en del riktig her.

"Skulle ønske Goggen kunne vært litt mer balansert i sine uttalelsa. Sånn at ting han øuse av seg blir litt troverdig. Det kunne faktisk vært litt interessant og visst om det finnes tanka som ikke bare e merka H-fest. Føle at rullegardina går litt fort ned enten det handle litt om taxi, sykehus eller fotball. Kan forresten ikke skjønne at Goggen e blidd en slags talsmann for hele samfunnet. Hadde æ vært hammerfesing ville æ vært pinlig berørt ettersom så få av hannes kommentara mangle balanse."
Jeg har vel aldri utnevnt meg selv til noen talsmann for fotballen eller for sykehuset, men jeg må da vitterlig få lov å ha meninger som alle andre mennesker, at de ikke passer inn i deres fantasiverden er jo ikke mitt problem.
Og når det gjelder talsmann for drosjene, må jeg jo nødvendigvis være det, all den tid jeg er leder for drosjene i byen.
Jeg kunne sikkert også sakset mange innlegg om folk inne på dette foraet, men den fordelen har jo ikke jeg, all den tid at den nesten bare inneholder anonyme folk, som hvetfall ikke jeg kjenner.
Og slik må jeg vel regne med i fremtiden også, men jeg står han nok av uansett.
Jeg var forresten i kveld for første gang innom noe dere kaller for "bloggen" på Altapostens sider, jeg må bare si at det vist nok ikke er bare meg som kan komme med dumme og usakelige innlegg, jeg fikk bare styrket min visdom i at dere har mange i bygda med seriøse problemer.
Ellers hadde vi en flott aften i kveld på Melkøya med flott underholdning med mange prominente gjester og ordførere, men det var bare en som uteble......... HM)

Johan

Erfarent medlem
Tony Adams skrev:
Jeg har vel aldri utnevnt meg selv til noen talsmann for fotballen eller for sykehuset, men jeg må da vitterlig få lov å ha meninger som alle andre mennesker, at de ikke passer inn i deres fantasiverden er jo ikke mitt problem.
Og når det gjelder talsmann for drosjene, må jeg jo nødvendigvis være det, all den tid jeg er leder for drosjene i byen.
Jeg kunne sikkert også sakset mange innlegg om folk inne på dette foraet, men den fordelen har jo ikke jeg, all den tid at den nesten bare inneholder anonyme folk, som hvetfall ikke jeg kjenner.
Og slik må jeg vel regne med i fremtiden også, men jeg står han nok av uansett.
Jeg var forresten i kveld for første gang innom noe dere kaller for "bloggen" på Altapostens sider, jeg må bare si at det vist nok ikke er bare meg som kan komme med dumme og usakelige innlegg, jeg fikk bare styrket min visdom i at dere har mange i bygda med seriøse problemer.
Ellers hadde vi en flott aften i kveld på Melkøya med flott underholdning med mange prominente gjester og ordførere, men det var bare en som uteble......... HM)
Nei det e vel forståelig.. Altaværinger er jo boikottet og bannlyst der ute i havgapet, å det kun pga sykehusdebatten. snakk om hårsår gjeng.
;)

Tony Adams

Erfarent medlem
Johan skrev:
Nei det e vel forståelig.. Altaværinger er jo boikottet og bannlyst der ute i havgapet, å det kun pga sykehusdebatten. snakk om hårsår gjeng.
;)
Feil igjen Johan, han var innvitert, men uteble vel for at han var flau, :rødme: mens de andre altaværingene som var der koste seg, så snakke om å være hårsår.....ikke vet jeg :D

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Tony Adams skrev:
Hvis du har fulgt med Altas største avis i det siste, så vil jeg si at altapolitikerne våre har vært de mest edruelige i debatten. De har fremlagt saklige argumenter, men fra andre siden av fjellet har det bare kommet personangrep (og er man ikke god nok så går man som kjent på personen og ikke ballen). Uten å la dette utvikle seg til å en sykehusdebatt på en fotballside, så vil bare få å si at hammerfestordføreren virkelig har skuffet meg med sine meningsløse utsagn. Han presterte sågar å sammenligne Høgskolen med sykehuset. Men når har det vært på tale å bygge en ny høgskole? Jeg bare spør. Sånn, det var mitt første og eneste innlegg ang. sykehusdebatten på denne sida.

Tony Adams

Erfarent medlem
RS skrev:
Hvis du har fulgt med Altas største avis i det siste, så vil jeg si at altapolitikerne våre har vært de mest edruelige i debatten. De har fremlagt saklige argumenter, men fra andre siden av fjellet har det bare kommet personangrep (og er man ikke god nok så går man som kjent på personen og ikke ballen). Uten å la dette utvikle seg til å en sykehusdebatt på en fotballside, så vil bare få å si at hammerfestordføreren virkelig har skuffet meg med sine meningsløse utsagn. Han presterte sågar å sammenligne Høgskolen med sykehuset. Men når har det vært på tale å bygge en ny høgskole? Jeg bare spør. Sånn, det var mitt første og eneste innlegg ang. sykehusdebatten på denne sida.
Helt enig med deg RS, dette passer ikke her på denne siden, men siden du nevner skuffelse, så må man jo ikke glemme hvem som startet denne krigen, det var nok Motbakken, spør du meg.

Jeg skal heller ikke svare på flere innlegg her inne ang. denne saken, da kan man heller gå over på den såkalte bloggen. :2)

Per

Superfinn
Tony Adams skrev:
Helt enig med deg RS, dette passer ikke her på denne siden, men siden du nevner skuffelse, så må man jo ikke glemme hvem som startet denne krigen, det var nok Motbakken, spør du meg.

Jeg skal heller ikke svare på flere innlegg her inne ang. denne saken, da kan man heller gå over på den såkalte bloggen. :2)
Nei, vi må heller ladde opp til lokaloppgjør.. Håpe begge kampan går ute.

sjeik

Velkjent medlem
Tror ikke rein spiser kunstgress, så støtter derfor teorien din om at breidablikk egner seg dårlig til beitedistrikt.

Topp