• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Hovedsponsor

Johan

Erfarent medlem
Da var det klart at Kraftlaget ikke blir hovedsponsor..
Hva nå Alta If?
Hvordan jobbes det videre? sittes det ennå på gjerdet å ventes på at noen skal komme ilende til brakka å spørre om de kan få lov til å være hovedsponsor??

Lars

Velkjent medlem
Ja, såklart. Så sett vi bare inn navne på den personen som "sponsorlogo". :)
Fra spøk til revolver, flere av dæm e vel leder i en eller flere bedrifta

Mini

Erfarent medlem
http://www.altaposten.no/lokalt/sport/article255889.ece
..klubben tar den økonomiske situasjonen på alvor og sier opp markedssjefen..

..kansje styret også tenker "nytt"..
Mini
..e d noen som har tenkt på muligheten om å fått tak i en person som hadde ansvaret for å skaffe hovedsponsor..med % vis fortjeneste av sponsorsummen..d fins garantert personer med kontakter i miljøet som hadde vært villig til å gå for en slik "konkret" sak..vinn-vinn situasjon
..burde vært gjort forlengst..
Markedsjobben blir trolig satt ut til eksterne. De har allerede en avtale med Knut Leo Abrahamsen som jobber på provisjon fra Oslo.

– Slike avtaler har vi ingen faste utgifter med. De selger på provisjon og det blir en vinn-vinn-situasjon for alle dersom de klarer å skaffe inntekter til klubben. Vi tenker nok at det vil bli mer slike avtaler i framtiden

S

scarpia

Gjest
Må si jeg finner det komisk å følge denne tråden. Skal ikke begi meg ut på å ta noen form for parti her da mye av det som står her er på grensen til usmakelig.....
Et forslag: Adm i Alta IF jobber så godt de kan for å få iland en hovedsponsor, de kan evt få hjemmedraktene. Så kan dere andre som initierer hvor enkelt dere kunne fikset dette gå sammen og prøve det samme, dere kan selge på bortedraktene...kan også gå med på at de som får inn mest får velge om de vil ha hjemme- eller bortedraktene. Lykke til!!

L

Lynet

Gjest
scarpia: Ojojoj, tenk at store Alta IF får kritikk!? Det e jo helt forferdelig!

Alta IF har ikke engang gidda å spørre alle store og velrenommerte bedrifta i Alta om å sponse dem (som dessverre e fakta), og når folk kritisere dem for det så e d usmakelig. Ja lykke til Alta IF, d treng dokk med den innstillinga, kompetansen og arbeidsmoralen.

TN)

Per

Superfinn
alta if har værdens dyreste brød... kor mange må man spise for at alta if ska få en halv million...?

Jolly

Erfarent medlem
Ja det var vel egentlig på høy tid at hun fikk sparken. Makan til udugelig kvinnemenneske skal man lete lenge etter. Hvor er drakten jeg "vant" på draktauksjonen etter fjorårssesongen:confused: Har blitt lovet den x-antall ganger men fremdeles så skjer det nada. Kom gjerne å si at dette var et personangrep, for det var det :rolleyes:

Scarpia jobber kanskje i Alta IF , eller har jobbet ? Man må da få lov å kritisere klubben og i mitt tilfelle enkeltpersoner dersom de ikke evner til å gjøre jobben sin?

Jolly

sameboe92

ambasadør i Modum
Jeg kjøpte av Steinberget...men har fått forklaring på den, får bare vente til vi får inn drakter i år, forventer at Tron fikser meg drakt!

S

scarpia

Gjest
Jeg jobber IKKE i Alta IF bare så det er sagt. Har ikke fulgt Alta IF i mange år så har ikke kjennskap til hva som har skjedd tidligere. Jeg har heller ikke forsvart jobben de har gjort. Mitt poeng er det beste for Alta IF, det er hva jeg håper på. Er helt enig i at det er merkelig at en Adecco-klubb ikke har hovedsponsor....men jeg kjenner ikke forutsetningene de jobber mot. Det jeg reagerer på er at en henger ut enkeltpersoner og nærmest fremstiller dem som idioter. Jeg regner med at de som jobber i adm gjør så godt dem kan... Om det har vært godt nok kan en mene mange ting om, uten å gå til personangrep. Det som er viktig her er at klubben får inn penger, ikke sant? Når noen som tydeligvis bryr seg om klubben kan de jo gjerne hjelpe til å skaffe penger, det er vel noe ALLE ønsker......?

Jolly

Erfarent medlem
Jeg jobber IKKE i Alta IF bare så det er sagt. Har ikke fulgt Alta IF i mange år så har ikke kjennskap til hva som har skjedd tidligere. Jeg har heller ikke forsvart jobben de har gjort. Mitt poeng er det beste for Alta IF, det er hva jeg håper på. Er helt enig i at det er merkelig at en Adecco-klubb ikke har hovedsponsor....men jeg kjenner ikke forutsetningene de jobber mot. Det jeg reagerer på er at en henger ut enkeltpersoner og nærmest fremstiller dem som idioter. Jeg regner med at de som jobber i adm gjør så godt dem kan... Om det har vært godt nok kan en mene mange ting om, uten å gå til personangrep. Det som er viktig her er at klubben får inn penger, ikke sant? Når noen som tydeligvis bryr seg om klubben kan de jo gjerne hjelpe til å skaffe penger, det er vel noe ALLE ønsker......?
De gjør jobben utmerket selv i å fremstille seg selv som idioter så det slipper vi jo å gjøre...

Jolly

Crocuta

Erfarent medlem
hehe.. den kommer vel den å ja.. den som venter på noko godt venter ikke forgjeves...
Litt lettere kvardag for en del personer på kontoret nede på Aronnes nå.. håper flere bedrifter ser sitt snitt til å smi mens jernet er varmt...
Så kan muligens de ansatte på kontoret til Alta if starte med jobben for neste års sponsorer og stadion.

Coop?!? Catchy name.. let`s keep it!

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Det hjelper meg lite til frokost/kvelds etc. Kan ikke svinge opp til hallen hver gang æ skal spise - ikke har dem kiosk der hele tida heller. Har lite med profit å gjøre.

Jan S

Erfarent medlem
Litt uoffisielt så har visst Alta fått hoved sponsor på plass.. :) Venter bare på at det skal bli offentliggjort av gjengen i brakka på aronnes..

Jan S

Erfarent medlem
Litt uoffisielt så har visst Alta fått hoved sponsor på plass.. :) Venter bare på at det skal bli offentliggjort av gjengen i brakka på aronnes..
Glem det.. Ser at det allerede er lagt ut link her til altaposten der de har offentliggjort dette.. Kjempe greier TO)

Topp