• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Hva nå?

Johan

Erfarent medlem
Godt jobba, nå gjenstår det å få spillerstallen opp å gå. Håper inderlig det er øremerket midler til en SPISS! :)

sameboe92

ambasadør i Modum
Håper han rikingen som setter penger inn i Tromsø IL, setter inn penger hos oss nå siden vi blir egenstyrt fotballgruppe uavhengig av de andre delene av klubben.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Kan si at reportasjen ikke er helt korrekt, i og med at Tron Møller Natland faktisk har vært i Nord-Norge tidligere. Han sto jo sammen med Steinberget og heia på Alta IF i den siste serierunden på hjemmebane ;) (Kanskje journalisten mente bodd...)

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Poenget var vel at han ikke vært her oppe tidligere før han var aktuell for denne stillingen.

sameboe92

ambasadør i Modum

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
Nå føler jeg faktisk at jeg ble litt sur, han sluttet som Alta trener fordi han ville være i Bodø med familien sin, men skaffer seg ny jobb i Trønderlag!

For all del, ære til prestasjonene til Bjørkan i Alta, men nå syntes jeg han gravde et dypt hull i respekten jeg har for han
men for all del så er jo Bjørkan er god trener !

Men det e helt klart letter å komme seg fra Trondheim til Bodø, enn Alta - Bodø så jeg skjønner han egentlig. Men håper han aldri får med seg 3 poeng fra Alta

ranheim har kjøpt Katta i sekken.. Ja, bjørkan har bra resultater over de to siste årene MEN, det skulle bare mangle, spesielt med den stallen vi hadde i år. Flere trenere ville klart kvalikk med den stallen der. GARANTERT! Etter det jeg har hørt(meget sikre kilder) var han heller ikke veldig populær blant spillerne av diverse grunner som jeg ikke trenger å gå nærmere inn på.

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
ranheim har kjøpt Katta i sekken.. Ja, bjørkan har bra resultater over de to siste årene MEN, det skulle bare mangle, spesielt med den stallen vi hadde i år. Flere trenere ville klart kvalikk med den stallen der. GARANTERT! Etter det jeg har hørt(meget sikre kilder) var han heller ikke veldig populær blant spillerne av diverse grunner som jeg ikke trenger å gå nærmere inn på.
Mener du at Alta har en SÅ god stall at dem automatisk SKAL være blant toppen i Adecco'n?

Aronnes78

Erfarent medlem
Å pendle Bodø/Trøndelag er fint mulig å gjøre på en grei måte. Har full forståelse for at Bjørkan tar den jobben der og ønsker han enkelt lykke til med det.

Finnes ikke surt i det hele tatt.

Og til en annen kommentar, hvis det finnes trenere som ikke har noen misfornøyde spillere så er det heller et sykdomstegn enn positivt. Klart man finner noen som ikke syntes godt om Bjørkan, men enden på visa er at han har levert Altas beste resultater igjennom tidene. Stallen han har hatt har nok vært tidenes beste Altastall, men det skal han også ha endel av æren for. Og spillere for spiller finnes det ingen automatikk i at Alta skal ha klippekort på adeccoligaen.

Nå håper jeg bare ikke hans arvtakere ramler ned på kulen da de har en stor oppgave med å bygge et like slagkraftig lag uten de som forlater oss nå.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Det er stor forskjell på å pendle mellom Bodø og Trondheim, kontra Bodø og Alta. Det er bare å prøve å gjøre et forsøk med hvilke flymuligheter som finnes. Til Trondheim vil du finne hyppige avganger, hvorav en god del direkte-ruter som tar kun en time. I tillegg har også Norwegian direkteruter som gjør utvalget enda bedre og prisene lavere. Det samme kan ikke sies om Bodø-Alta, der er utvalget dårlig, og direkterute eksisterer ikke. Er du heldig så kan du få en reisetid på under 3 timer, men mange avganger er reisetiden over 5 timer. Prisen er jo også høyere.

Hørte jo også på intervjuet på Radio Alta i morges at Bjørkan blir boende i Bodø, og pendler til Trondheim, så regner med at han får mer tid hjemme i Bodø nå, enn det som ville vært mulig som trener for Alta.

Crocuta

Erfarent medlem
Liker, liker ikke.. bla bla bla.. Lykke til med ny jobb Bjørkis!!! Du kan no komme bort til oss å danse selv om Ranheim tape??

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
Jeg mener at i 2010 sesongen hadde vi en bra nok stall til at en bra trener burde fått laget til å kjempe om, og klare en kvalikkplass, ja!
Er du sikker på det? eller er det sånn at Aasmund var en gjennomsnits trener som klarte å få Alta midt på tabellen ?
og. evt god trener... ka legg du i det ? på nivå med Mourinho ? Drillo? Roger Finjord eller Isak Ole ?

"Apropo" god trener men jeg at det ikke skal mye til for å være en bedre trener enn bjørkan.. Mannen eier jo ikke leder(coatching)egenskaper. Uansett så får vi nå se hva han får til i ranheim, kanskje han beviser at jeg tar feil! :)

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
"Apropo" god trener men jeg at det ikke skal mye til for å være en bedre trener enn bjørkan.. Mannen eier jo ikke leder(coatching)egenskaper. Uansett så får vi nå se hva han får til i ranheim, kanskje han beviser at jeg tar feil! :)
ok, du ser nu sjøl :)

Mini

Erfarent medlem
sitat:
Coaching er veiledning, motivering, læring og trening av personell, hvor de trenede er selvstendige individer som tar bevisste veivalg og gjennomgår faglig og personlig utvikling
..mener du isolert lagledelse eller..

T

tomms

Gjest
Syns Bjørkan har en meget gode lederegenskaper:D Syns det va elendig at vi mista han:( Så syns ranheim burde være stolte av å få Bjørkan som trener:D

Topp