• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Hvem blir med ned?

Johan

Erfarent medlem
Det er det store spørsmålet etter nedrykket, noen som sitter på info? Håper og tror mesteparten av ungutta blir med videre. Men samtidig viktig at flest mulig av "veteranene" også fortsetter.

sameboe92

ambasadør i Modum
Tipper disse blir i klubben:
Samuel Dirscher
Dag Andreas Balto
Børge Josefsen
Mihkku Måsø
Aleksander Solberg
Martin Nordbye
Christian Reginiussen
Håvard Nome
Eirik Erlandsen
Markus Rolandsen
Svein Ove Thomassen
Even Sjøgren
Håkon Berg
Brendan King

Disse håper jeg blir:
Rune Ertsås
Christian Gauseth
Martin Overvik

Resten forsvinner nok.

sameboe92

ambasadør i Modum
Kan jo legge til at jeg gjerne ser at spillere som Jan Tommy Haugli, Per Arne Østgård og Daniel Reginiussen signerer for klubben igjen. De har erfaring fra nivået fra før av så.

Johan

Erfarent medlem
Børge har signalisert at det skal mye til for at han blir i Alta, pga skolegang.
Måsø har signert ny avtale med Alta If
Håper på det sterkeste at Gauseth blir, han er særdeles viktig!
Håper også Nordbye og reginiussen fortsetter.

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
Tipper disse blir i klubben:
Samuel Dirscher
Dag Andreas Balto
Børge Josefsen
Mihkku Måsø
Aleksander Solberg
Martin Nordbye
Christian Reginiussen
Håvard Nome
Eirik Erlandsen
Markus Rolandsen
Svein Ove Thomassen
Even Sjøgren
Håkon Berg
Brendan King

Disse håper jeg blir:
Rune Ertsås
Christian Gauseth
Martin Overvik

Resten forsvinner nok.
Kan jo legge til at jeg gjerne ser at spillere som Jan Tommy Haugli, Per Arne Østgård og Daniel Reginiussen signerer for klubben igjen. De har erfaring fra nivået fra før av så.
kommer med mine synspunkt;
På keeperplass så er det vell mer sannsynlig at Lukasz blir i og med at faktisk har kontrakt til neste år.
SvennO har sagt at han tar ett valg nærmere jul om hvordan nivå han vil spille på til neste år, så det vil vell si at det står mellom Alta og Tverrelvdalen
Martin Overvik har signalisert at han trives godt i BUL, men jeg ser jo for meg at han blir i Alta, siden Børge ikke fortsetter i Alta.
Ser også at du ikke har tatt med Jesper, tror fort at han kan bli igjen siden han har jobb og trives godt i Alta.
Markus tror jeg også kan bli vanskelig å beholde, han har tenkt å gå skole og det kan han visst ikke gå i Alta så sjansen for at han trapper ned fotballen og gjennomfører skoleutdanningen.
Tror nok dessverre heller ikke at Kjeksås blir med videre, nå når (hvis) Sega kommer tilbake. (tror uansett han blir for dyr)

og jeg håper IKKE at Alta signerer Jan Tommy og Pekka, Daniel Reginiussen kan jeg gå god for men de to førstnevnte har nok sett storhettiden sin, men dog dem er gode spillere men tror ikke at de kan komme inn på Alta å løfte laget noe som helst.

Derimot ser jeg for meg Steffen Dreyer (ser ut som han har signert ny kontrakt med L/K?) eller Øyvind Garfjell, sistnevnte kunne jeg godt tenkt meg i Alta, kjempegod spiller som har bra fot og bra hurtighet.

Har også ett håp om å få Løva tilbake men tror ikke han kommer tilbake siden Finnsnes kjøpte han fri fra LK i fjor, men hadde vært topp å fått han tilbake!

Har også hørt at Kjetil Thomassen er mulig kandidat for både BUL og Alta IF, men nå gjenstår det å se hvem han velger å signere for.

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
i tillegg kan jeg ikke tenke meg at Eirik Erlandsen blir, har jo vært skada hele året og blir nok det neste år og, vil jo være "katastrofe" og forlenge...

sameboe92

ambasadør i Modum
Synd at Børge forlater Alta i det han muligens kunne tatt skrittet som fast inventar på A-laget neste sesong, og bygge seg opp mot Adeccospill.

Ingenting hadde gledet meg mer enn at Lukasz blir i klubben, men tror både han og Sega sitter på høye lønninger som klubben ikke har råd til i andre divisjon.

Jesper er kun positivt om han blir, gjerne Mate også.

Løva er også en jeg gjerne ser tilbake på laget, men som sagt kjøpt fri til Finnsnes, men mulig vi får låne han hvis vi gjør en god avtale, kan absolutt bidra i 2. divisjon ihvertfall.

Mulig at Pekka og Jan Tommy er ferdig i toppfotballen, men de bør sees på som alternativer skulle ikke noe annet dukke opp ihvertfall.

Vet heller ikke hvordan rekruttlagene til Glimt og Tromsø er nå for tiden, men bør jo finnes noen spillere man kan låne fra ihvertfall et av lagene (Ulrik Yttergård Jenssen?) Det bør også finnes andre talenter i Nord-Norge, men jeg har ikke akkurat oversikten over det.

Topp