• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Hvor er Alta if i 1div

Tony Adams

Erfarent medlem
Her er det jeg har tippet på VGs tippekonnkurranse, selvsagt tatt i en fei uten store vurderinger av lagene, men der blir nok ett par store feil her, ta tenker jeg nok mest på Pors Grenland og Sandefjord.

Sogndal
Stabæk
Skeid
Kongsvinger
Moss
Strømsgodset
Sandefjord
Alta
Hødd
Bryne
Hønefoss BK
Mandalskameratene
Tønsberg
Pors Grenland
Follo
Løv Ham

Tony Adams

Erfarent medlem
Ja det stemmer, men det er vel ett par mnd siden, og mye har forandret seg siden da. Når du tipper en tippekupong, forandrer du aldri før du leverer hvis du har funnet nye moment ?

:p

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Nå bruker ikke æ å levere inn tippinga flere måneded før tida heller da. :)

Men like før det tipset (14-15) så nevnte du i andre tråder hvor optimistisk du var på vegne av alta, tom mer optimistisk enn Finjord. Så klarer ikke Alta å slå Tromsdalen og så kommer du med ditt tips. Dette nye tipset kommer ikke lenge etter at Alta har tapt mot Ullern, så vet ikke helt hvor mye som har endret seg? Kanskje det at de har fått inn Hans Arlid Eliassen til å slite benken? Vel brukte sponsor-penger det. :)

Tony Adams

Erfarent medlem
For det første så kan det no godt hende at Hansi kan bli gull verdt utover en lang og tøff sesong med skader og suspansjoner, så da kan det bli godt anvendte penger likavel. Når det gjelder tippinga, så må jeg innrømme at jeg ikke er så veldig sikker på noe av dette, da det som sagt er en laaaang sesong, samt at jeg ikke kjenner lagenes forsterkninger foran denne sesongen.
Når det er sagt regner man alltid med at de lagene som rykket ned blir å regne blant de beste, og de som rykker opp oftes er i nedrykkstriden, men når det gjelder Alta, så har de jo vist veldig oppløftende treningskamper og man vet jo hva Roger står for, så derfor har jeg ( også ) regnet de høyere nå enn tidligere. ( det var jo ikke så mange som regnet med Everton skulle ta CL plass heller før sesongstart, nå ser det jo bra ut )
Du får bare være opptimist du også Håvard, så går det nok bra.
Jeg regner med at hadde jeg vært helt negativ på disse sidene, så hadde jeg nok fått slengt både det ene og det andre etter meg, ikke sant ?

:D

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Nu har jeg ennå hverken vært optimistisk eller pessimistisk da æ enda ikke har gitt uttrykk for hvordan det går. Det kommer vel neppe til å bli plankekjøring, men heller ikke like ille som sist.

Venter med avklaring på hjemmebanefronten. I dag ble det jo nevnt at det ikke ble disp fra departementet med tanke på 10 års regelen, så da blir ikke Finnmarkshallen godkjent for spill i år. Når det ikke er planer om å skifte dekket før til neste sesong pga dette så spørs det om Alta får disp til å spille sine kamper der i år. Så det blir vel å spa frem kunsgressbanen, men heller ikke den er vel godkjent for spill. Synes det bør komme en avklaring på dette snarest. Vil ikke likt å være borte-supporter fra Pors hvis man hadde tenkt seg å se serieåpninga når det enda 9 dager før kamp ikke er avklart hvor kampen spilles.

Når det gjelder din rett til å være negativ så gjør det ikke meg så mye, men du har sikkert rett i at det muligens kommer noen kommentarer om Hammerfest/HFK i så måte.

Topp