• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Hvorfor er det ingen her inne som har......

Tony Adams

Erfarent medlem
startet diskusjonen om Alta if økonomiske vanføre ?
Kan ikke tenke meg at dere som ellers er så oppegående når det f.eks. krangles litt internt i HFK, ikke bryr dere om ståa i Flaggskipet Alta if.
Ser at det på HFK s hjemmeside diskuteres mer av Altaværinger enn av Hammerfestinger at klubben deres har kjørt Mercedes de siste årene mens de bare har hatt råd til Lada. Dette er vel noe vi alle har vist om at styringen i klubben deres er under hver kritikk, men at laget kanskje ikke får spille mer i Finnmarkshallen for de de ikke har betalt husleia, samt at de har et astronomisk underskudd, det er ikke allemansviten før nå.
Jeg skal ikke hovere over noe så tragisk hvis dette er sant, men jeg håper bare ikke at dette uføret de har dratt klubben inn i, går ut over ungene (aldersbestemt), for det fortjener de ikke. Håper at hele styret blir sparket og at nye fornuftige folk kan ta over før det går helt addundras.
Hvis noen føler for å diskutere dette etter mitt inlegg, så håper jeg de gjør det på en sakelig måte, jeg har hvertfall prøvd.
Hilsen Goggen Hansen Hammerfest

G

Guest

Gjest
Kan bare si meg enig i deg denne gangen Goggen.
Vist det er tilfelle at all den elendigheten som står skrevet i Altaposten er realiteten så er det jaggu meg dårlig stelt med Aif, det er rett å slett en tragedie.

Topp