• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Hvorfor selges ikke drakt

sameboe92

ambasadør i Modum
Jeg har grådig lyst på en fresh Alta IF drakt å ha, sånn at jeg kan vise hvilket lag som eier mitt hjerte(ihvertfall av de norske lagene) Kan ikke supporter klubben begynne å selge det da :D

duracellkanin

Erfarent medlem
Jeg har grådig lyst på en fresh Alta IF drakt å ha, sånn at jeg kan vise hvilket lag som eier mitt hjerte(ihvertfall av de norske lagene) Kan ikke supporter klubben begynne å selge det da :D
Vet ikke om du kan komme på årsmøte imorgen kl 18:00.....men jeg kan godt ta det opp på årsmøtet imorgen i Steinberget....ingen problem....

sameboe92

ambasadør i Modum
Vet ikke om du kan komme på årsmøte imorgen kl 18:00.....men jeg kan godt ta det opp på årsmøtet imorgen i Steinberget....ingen problem....
ta det opp på møtet du, er litt vanskelig for meg å møte opp når jeg bor i Buskerud lissom....Og nei, jeg vil ikke ha en drakt som er brukt av V.Braathen eller noen andre, vil ha en helt ny draktTO)

duracellkanin

Erfarent medlem
ta det opp på møtet du, er litt vanskelig for meg å møte opp når jeg bor i Buskerud lissom....Og nei, jeg vil ikke ha en drakt som er brukt av V.Braathen eller noen andre, vil ha en helt ny draktTO)
Du kan kontakte Altaif admininstrasjon, dem kan være behjelpelig eller du kan vente til Intersport på Altastorsenter åpner et supporter hjørne i butikken, dem vi selge drakter der også....Så du kan gå innpå www.altastorsenter.no der finner...trasjon.....Håper det ordner seg...:klapp:TO)

sameboe92

ambasadør i Modum
Du kan kontakte Altaif admininstrasjon, dem kan være behjelpelig eller du kan vente til Intersport på Altastorsenter åpner et supporter hjørne i butikken, dem vi selge drakter der også....Så du kan gå innpå www.altastorsenter.no der finner...:TO)[/QUOTE] ok, får se hva jeg får til ;)

Intersport på Storsenteret? Nei. Det er Intersport på Parksenteret som skal ha dette!

Men det er jo håp at Steinberget også kan selge drakter...

Topp