• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Isak Ole Hætta sin tråd

Jolly

Erfarent medlem
2 Spørsmål :

1-) Når går kontrakten hans med Alta IF ut?

2-) Hva er Isak Ole Hætta god på? Det taktiske (haha) eller tar han seg mer av den mentale biten? Eller er det noe annet han er faglig dyktig på?

Noen som er villige til å hjelpe en stakkar i Oslo som ikke vet?HM)

Jolly

B

Brattfjord

Gjest
IOH e veldi go å la dem han ska bytte inn vente, han vente gjerne til neste kamp

Jolly

Erfarent medlem
Ja , da er jeg et stykke på vei til å få svar. Er det ikke flere som tørr å svare fordi de kjenner Isak Ole Hætta? :2) Må jo være perfekte supportere å ha for en klubb. Ingen som kommer med spørsmål eller kritikk på hvordan det drives.:rolleyes:

Kanskje Isak Ole Hætta er en knakanes trivelig fyr og en utrolig dyktig trener , hvem vet?

Jolly

sameboe92

ambasadør i Modum
Det jeg tror hadde vært bra :)

Hovedtrener: Ivar Morten Normark
Assistent: Isak Ole Hætta

Og Kalle Tjäder ned i trener apparatet

K

Kaffi

Gjest
Lurer på hvorfor så mange er negativ til Isak OleHM) Det var vel ikkje så mange av dere så trodde det skulle gå så mye bedre før sesongen:confused: Var ikkje dette venta? Da er det feil og skulde på treneren som garantert har gjort sitt beste med de få midlene han fikk tildelt, men for all del, det er ikkje alltid pengemengda som tel(Bodø Glimt).TO) Vi har rett og slett ikkje hatt brei nok stall, men trur vi held oss uansett:2)

sameboe92

ambasadør i Modum
Jeg liker Isak Ole, smart mann... men når en som Normark er i andre divisjon, så vil man jo heller ha han opp ettersom han er en topptrener

Jolly

Erfarent medlem
Lurer på hvorfor så mange er negativ til Isak OleHM) Det var vel ikkje så mange av dere så trodde det skulle gå så mye bedre før sesongen:confused: Var ikkje dette venta? Da er det feil og skulde på treneren som garantert har gjort sitt beste med de få midlene han fikk tildelt, men for all del, det er ikkje alltid pengemengda som tel(Bodø Glimt).TO) Vi har rett og slett ikkje hatt brei nok stall, men trur vi held oss uansett:2)
Kan du opplyse meg om hvem de "mange" er? HM)

Om det er meg du sikter til så tar du feil . Jeg skylder ikke bare på treneren. Skyld kan fordeles på langt flere om vi går ned....

Jolly

K

Kaffi

Gjest
2 Spørsmål :

2-) Hva er Isak Ole Hætta god på? Det taktiske (haha) eller tar han seg mer av den mentale biten? Eller er det noe annet han er faglig dyktig på?

Noen som er villige til å hjelpe en stakkar i Oslo som ikke vet?HM)

Jolly

Det ser ikkje ut som du er så veldig positiv til isak ole i det inlegget du skreiv over, du lurer på hva isak ole er god på, og så skriv du haha etter det taktiske, du virker ikkje så veldig fornøyd med isak ole, men det er greit det er jo din meining;)

Jolly

Erfarent medlem
Det ser ikkje ut som du er så veldig positiv til isak ole i det inlegget du skreiv over, du lurer på hva isak ole er god på, og så skriv du haha etter det taktiske, du virker ikkje så veldig fornøyd med isak ole, men det er greit det er jo din meining;)
Jeg skriver at jeg ikke bare skylder på Isak Ole Hætta, så kan jo du tolke det hvordan du vil.

Men.. Tilbake til saken. Vet du kanskje noe om Isak Ole Hætta siden de som faktisk ER i Alta holder tyst? :)

Jolly

Johan

Erfarent medlem
Jeg liker Isak Ole, smart mann... men når en som Normark er i andre divisjon, så vil man jo heller ha han opp ettersom han er en topptrener
Vi har jo hatt Nordmark som trener flere år. han maktet aldri å ta oss til 1.div de årene han var her så skjønner ikke helt hva han plutselig skal klare å utrede i Alta if?
Det at han nå trener 2. div igjen er vel heller ikke helt uten grunn?

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Han trener ikke i 2.divisjon. Han trener Mjølner i 3.divisjon.

Når det gjelder spørsmålet til Jolly, så vet æ ikke når Isak Ole sin kontrakt går ut. Men i sommer når styret ville ta grep for å fjerne han etter 10 kamper uten seier, så var det spillerne som ga han tillit slik at han fikk fortsette. Det er mye mulig at ikke alle spillerne var (eller er enig), det vet æ ingenting om, men at alle spillerne skal være enig/fornøyde hele tiden er jo litt utopisk. Det bør være mer en 11 spillere som vil spille til en hver tid.

C

Canon

Gjest
Men nu må dere også spørre dere selv om alta har midler til å hente inn en topp trener. Men hvis det eventult er noen som vil spytte inn en halv mill i klubb kasse sååå er d bare rope høyt..
Sick at det er noen som tror at alta har midler til å hente inn hvem som helst..
Hent gjerne han Nordmark, men hva i all verden har han på CV'en som gjør han til en topp trener! LoL

B

Brattfjord

Gjest
Nå avgjør vi det selv står d i altaposten, ja d tok 27 serierunder før dem skjønnte at det e dem sjøl det står på , ekke dårlig d.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Trur du har misforstått. Før denne serierunden var de avhengig av hjelp fra andre lag for å berge plassen - Alta kunne ha vunnet de 4 siste kampene, og fortsatt rykket ned, men etter at de fikk hjelp av Bryne så ender Sandnes bak hvis Alta vinner resten.

Det kan selvfølgelig endre seg igjen allerede onsdag. Hvis Alta ikke vinner kan de ikke avgjøre det selv mer, og er igjen avhengig av hjelp.

Jolly

Erfarent medlem
Men nu må dere også spørre dere selv om alta har midler til å hente inn en topp trener. Men hvis det eventult er noen som vil spytte inn en halv mill i klubb kasse sååå er d bare rope høyt..
Sick at det er noen som tror at alta har midler til å hente inn hvem som helst..
Hent gjerne han Nordmark, men hva i all verden har han på CV'en som gjør han til en topp trener! LoL
Om, (sannsynligheten er desverre laaaaav), Alta IF hadde luftet potensielle "store" navn til næringslivet så skal ikke du se bort ifra at lønnen kunne bli dekket i sin helhet derfra. Større trener = ny optimisme = mer folk på kamp = mer penger + at næringslivet vil være enda mer med på moroa. :2)

Men du har selvsagt rett i at Alta IF alene ikke har råd til et større navn.

Fremdeles er det ingen som kan svare på noe som helst angående kontrakten til Hætta...

Ødelegg nå ikke Hætta sin hyllest tråd med allsalgs snakk om å berge plassen. Opprett en ny tråd takk:)

Jolly

Mini

Erfarent medlem
..skjønner ikke hvor helt hvor Jolly vil med dette..før Sarpsborg/Sparta kampen når d så litt mørkt ut dette..
Spørsmål :

Noen som er villige til å hjelpe en stakkar i Oslo som ikke vet?

Jolly
..nå etter kampen når IOH og guttan gjør jobben...e åsså kommet i en posisjon dær dem kan avgjøre alt sjøl..så dette..

Ødelegg nå ikke Hætta sin hyllest tråd med allsalgs snakk om å berge plassen. Opprett en ny tråd takk

Jolly
...va d en skriveleif ..sa du "hyllest" tråd eller va d "hykler" tråd du mente...:confused:

duracellkanin

Erfarent medlem
Slapp av da folkens:) Vinner vi i morgen mot Høna,noe jeg tror vi gjør....
Slår vi Hødd hjemme, og Sandnes Ulf taper mot Haugesund, da er det klart og vi har berga plassen...
Hvis vi ikke vinner mot Høna, så må vi vinne resterende kamper og i tillegg avhengig av at sandnes ulf taper en kamp, så da blir det straks verre.....men jeg er optimist, og tror vi avgjør dette denne uka både mot Høna og Hødd.....guttan er iform og jobber godt...det viste dem mot Sparta, tror ikke jeg har hatt lavere puls når en kamp spilles enn mot Sparta, bare visste at vi vant,hvorfor?? Tror det har med den 7 sans å gjøre...

Jolly

Erfarent medlem
..skjønner ikke hvor helt hvor Jolly vil med dette..før Sarpsborg/Sparta kampen når d så litt mørkt ut dette..

..nå etter kampen når IOH og guttan gjør jobben...e åsså kommet i en posisjon dær dem kan avgjøre alt sjøl..så dette..

...va d en skriveleif ..sa du "hyllest" tråd eller va d "hykler" tråd du mente...:confused:
Ironi..

Jolly

KO

Erfarent medlem
La oss gi Isak Ole Hætta litt ære for å være den eneste treneren i Alta IF som har fornyet 1.divisjonskontrakten, og det har han nå gjort to ganger.

B

Brattfjord

Gjest
Neida, nåkka av æren skal NFF få siden d bare va 2 lag som rykka ned i år

Topp