• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kampen mot Hødd i morra 25/2

K

Kaffi

Gjest
Gler mæg virkelig til kampen i morra, håpe på seier etter de fine resultate mot Molde. Æg får sett kampen, bur bare ei mil fra Ulsteinvik(Hødd). Har sett at det til tider er vanskelig og få tak oppdateringar på den her sida, så æg vil gjerne oppdatere kampen for dokker andre, kan sende kven som score med meir. Men da må æg ha et mobilnummer å sende oppdateringene til, slik at de kan bli lakt ut. Nån som vil motta oppdateringane , å legg dem ut på sida?????? Bare legg ut mobilnummeret her.

duracellkanin

Erfarent medlem
Du skulle gjerne fått mitt nr, og sendt oppdateringer til meg underveis i kampen, men siden styre i steinberget ØNSKER at all kontakt mellom Altaif og steinberget SKAL gå gjennom styret, så velger jeg å ligge lavt, og ikke gjøre det, dessverre og beklager det....kunne bidratt med mye, både for å få reklame for steinberget og for Altaif, men siden styret i steinberget vil ha regien på alt, så skal dem få ta jobben, uten de kontaktene. men men.....Håper Alta gjør det bra imorra....krysser fingrene...

Du skulle gjerne fått mitt nr, og sendt oppdateringer til meg underveis i kampen, men siden styre i steinberget ØNSKER at all kontakt mellom Altaif og steinberget SKAL gå gjennom styret, så velger jeg å ligge lavt, og ikke gjøre det, dessverre og beklager det....kunne bidratt med mye, både for å få reklame for steinberget og for Altaif, men siden styret i steinberget vil ha regien på alt, så skal dem få ta jobben, uten de kontaktene. men men.....Håper Alta gjør det bra imorra....krysser fingrene...
OMG duracellkanin...
Det er fult mulig å legge nr ditt her så du også får oppdateringer på kampen...

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Oppstilling:

Said i mål.

Ellers stiller vi med disse: 18 2 7 5 15 14 17 18 16 22

Hvem som er hvem vites ikke men vi kan kanskje at de stiller med tilnærmet samme numre som vanlig, foruten prøvespillere selvsagt.

Ser at 18 er oppført 2 ganger, skal prøve å få oppklart.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Ok, har også misforstått en tidligere melding. Fikk en ny en nå:

De som starta 18 17 15 16 5 7 22 2 9 14 Said. 16 gikk ut etter 15 min, inn kom Magnus med #10.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Rettelse: Det var vist Aziz som scorte, så feil av han og David som begge var veldig nær ballen.

Da kan det se ut som Aziz endelig er klar da.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Etter pause: 18 17 11 14 5 10 7 2 9 22 12 (oppstilling fra spisser til keeper)

Det skulle vel bli noe som dette:

12 Said

22 Jon Steinar?
9
2
7 Per-Arne?

10 Magnus
5 Aziz?
14
11 Jan Tommy?

17
18 David