• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kampoppsett 2009

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Serieåpning hjemme mot Stavanger 5. april lar seg høre. Hjemmekamp både i første og siste serierunde, og hjemmekamp mot Tromsdalen 16. mai (!).

5. april: Alta - Stavanger
13. april: HamKam - Alta
19. april: Moss - Alta
26. april: Alta - Kongsvinger
3. mai: Sogndal - Alta
16. mai Alta - Tromsdalen
21. mai Nybergsund - Alta
24. mai: Alta - Bryne
1. juni: Notodden - Alta
7. juni: Alta - Sarpsborg Sparta
14. juni: Skeid - Alta
21. juni: Alta - Hønefoss
28. juni: Mjøndalen - Alta
5. juli: Alta - Løv Ham
12. juli: Haugesund - Alta
26. juli: Stavanger - Alta
2. aug: Alta - Sogndal
9. aug: Alta - Moss
16. aug: Hønefoss - Alta
23. aug: Alta - HamKam
30. aug: Kongsvinger - Alta
6. sept: Alta - Haugesund
13. sept: Sarpsborg Sparta - Alta
20. sept: Alta - Skeid
27. sept: Bryne - Alta
4. okt: Alta - Notodden
11. okt: Tromsdalen - Alta
18. okt: Alta - Mjøndalen
25. okt: Løv Ham - Alta
1. nov: Alta - Nybergsund

Raggen

KIL Supporterklubb
Elendig oppsett, hadde håpet på tur til Alta litt utpå sommeren. Er vel ikke mye til fiskeforhold i ferskvannet der oppe i slutten av april :-(

duracellkanin

Erfarent medlem
YES :D Jeg har god tro foran 2009 sesongen, og har god tro på Bjørkan som trener...

Skal vi våge oss på tippe resultatene allerede nå ?? :D *ler*
Vet at Alta kommer høyere på tabellen neste år enn i år, og vil gi oss god underholdning....stakkars KIL :D :p tipper på medalje i 2009 :D

Elendig oppsett, hadde håpet på tur til Alta litt utpå sommeren. Er vel ikke mye til fiskeforhold i ferskvannet der oppe i slutten av april :-(
Vinter og scooter for dere :D

Masse fine vann å fiske på isen.. Rekorden er vel en ca 40 ørret og røye på en times fisking...

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Raggen: April er en nydelig måned :)

Jeg er kjempefornøyd med oppsettet, det er jo lagd for meg, hehe! Mulig at jeg har sjanse til å få med meg sju-åtte bortekamper og alle hjemmekampene (kanskje med unntak av èn?) om alt går som smurt... Får se med tid og stunder :)

Raggen

KIL Supporterklubb
Greit, jeg har en del venner som faktisk er på landslaget i pilking, en av dem ble til og med verdensmester en gang på 90-tallet. Fort mulig de slenger seg med på tur til Alta i noen dager...men da trenger vi guide og en haug med scootere. Jeg har ikke snøring på pilking, så jeg kan ta meg av å frakte folk frem og tilbake på scooter :)

....var tross alt enkelte i lokalbefolkningen som trodde vi drev med scooter-rally når vi var innom i høst. Blir kanskje ikke så galt med tur i slutten av april :)

Topp