• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd: Alta - Bryne

Mini

Erfarent medlem
Seier...3 poegner.. høyt press..angrepsspill..sjanser og mål..
Hva mer kan man forlange... jo kansje mer utelling.. men d kommer..
Artig å se 4-3-3 med Martin N, Magnus og Jacob i fine kombinasjona på høyre sia.
Venster sia kom også mye mer med i spillet enn vi e vant med.
Både Petter og Magnus e begge typiske indreløpere og det offensive spillet fungerte bedere enn på lenge.
Artig åsså å se Idriz som spiss..
Helt riktig av Åsmund å tørre å risikere mer på hjemmebane og kansje være mer kynisk borte..:klapp::klapp:

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Første omgangen var ikke bra. Vi slipper Bryne alt for lett til, og da tenker jeg ikke bare på gavepakken som førte til målet. Likevel vi skaper en del sjanser og har ballen i nettet 2 ganger. Skal ikke uttale meg om annuleringen da jeg satt alt for langt unna til å se om det var riktig eller ikke. Må sjekke den på nettvideoen.

Andre omgang var mye bedre, vi fortsetter å skape sjanser, og er mye mer presise og kunne fort fått flere mål. Petter burde vel absolutt ha scoret på sin, men fikk vel kanskje for god tid. Når Norbye legger tilbake til Magnus, så er det jo kun en kanonredning som hindrer mål der. Norbye hadde også en fin 45 tilbake i feltet men da var samtlige for ivrige så ballen gikk bak angrepsbølgen. En skulle absolutt ha vært i det rommet.

Men 3 herlige poeng, og vinner vi borte mot Follo så har vi heng på teten. Nå skal det sies at Follo ikke blir noen enkelt kamp, de er tette bakover og har 0-1 i målforskjell så langt. Blir nok en krig som vi får håpe vi kommer ut av med poeng.

Topp