• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd: Alta IF - Bodø Glimt

sameboe92

ambasadør i Modum
Fy fader nå er jeg forbanna! Makan til giddalause spillere som kommer ut i andre omgang! Og hva gjør Samuel i mål? Sorry ass, men jeg blir oppriktig oppgitt over innsatsen til spillerne når de roter bort en 2-0 ledelse på denne måten! :mad:

Johan

Erfarent medlem
Samuel sto nu relativt bra synes jeg, 4 feber redninger i tillegg.
men enig i at det er forferdelig å tape en kamp man leder 2-0 til pause. bevegelsene uteble, pasningskvaliteten sank, pluss det umåtelig irriterende småspillet der bak. :(

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Helt forferdelig andre omgang - var helt fortjent når Bodø/Glimt snudde kampen - de kjørte over oss. Deilig med 3-3 og et poeng, men skulle ha blitt 3 poeng hadde vi fortsatt som i første da det var full kontroll.

Aronnes78

Erfarent medlem
Latterlig å skylde på Dircher idag, synes faktisk han er Alta beste spiller.

Backene våre som blir kjørt karusell med gang på gang derimot.... Kan heller ikke si at Niskala var veldig imponerende idag.

Mest irriterende av alt er derimot at Alta ikke klarer å erstatte den grusomt hakkete varianten av Backan opp og frem som spilles før kamp, tåpelig å høre på en sang som bare er skurr uke etter uke. Pinlig faktisk av arrangørene

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
går ikke an å skylde på Samuel idag, han spilte bra og kan ikke belastes for noen av målan...
Erlandsen spiller faktisk godt idag og topper det hele med mål, men Aleksandar synes jeg at er litt under pari....
helt enig med at Niskala er god, men han kan bedre det har vi sett i kampen mot Bryne og Asker.
Men en feil jeg synes Berger gjør er å bytte ut Nikolaisen og setter inn Vegard Braaten, trur det hadde vært viktig å hadd farta til Magnus, men men ...

Aronnes78

Erfarent medlem
Synes de kom enormt ofte rundt gjennom kombinasjoner på kantene, skal sies at backene ikke alltid fikk like god hjelp av kantspillerne heller. Husker best en situasjon der Larsen selv mister ballen og etterpå tasser bedagelig tilbake mot forsvar, ble en god glimtsjanse av det også.

Kred for å score selvsagt, men synes han var lovlig slapp på defensive løp i perioder.

Topp