• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd: Alta IF - Fredrikstad

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Folkens, forrige kamp blei vi kåra til dagens ivers i VG. Nå må vi mobilisere! Det har ankommi 40 supportere fra Plankehaugen!! :D

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Ja, Steinberget fikk uforbeholden mye skryt i VGnett... og blei til slutt kåra til dagens ivers for å være så gode supportere. Så nå er det bare å stå på videre! http://vglive.no/#match=10002314

Utklipp:

73
Stemningen er til å ta og føle på i Finnmarkshallen. Alta må da ha det beste hjemmepublikumet i 1. divisjon.

90
Kampen er over. Alta har fått sin revansj fra i vår og vinner på en supergod første omgang. Strømmen nådde aldri opp til det nivået de trengte for å snu kampen i sin favør og det ble bare nesten hele veien for Strømmen. Dagens ivers: hjemmepublikumet.

Johan

Erfarent medlem
Veldi bra.. Men syns hjemmepublikummet skulle tatt oppfordringen fra steinberget når "hele hallen" runget i berget, synes hjemmepublikummet er for slapt jeg da, selv om de er på bedringens vei.

S

Stefan L

Gjest
"Mor"

--------------------------------------------------------------------------------

Ble medlem:03.11.2003
Innlegg:2.703Ja, Steinberget fikk uforbeholden mye skryt i VGnett... og blei til slutt kåra til dagens ivers for å være så gode supportere. Så nå er det bare å stå på videre

Skryt betyder 'cred' på norska?

jau jau da var det oss igjen da hehe
lengde siden sist og med mye mer nerver en jeg liker å ha på denne delen av året kan du si .... utrolig viktig kamp for vår del og seier er alfpha omega på søndag.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Johan: Når vi får litt tilbake fra hovedtribuna, så gir det utrolig stor effekt og energi til oss. Så det er veldig bra om de er mer med. Men det viktigste er at man møter opp, så håper folk kjenner sin besøkelsestid og får med seg kampen :)

Stefan: Ja, skryt eller ros er det samme som cred.

Tron Stein Berge

Steinberget avd NordVestlandet
Medlem av ledelsen
Jeg er så stolt av alle gutta,dem har beholdt arbeidsviljen og moralen fra sist kamp og viser at alle blør for drakta si! Vanvittig bra i hallen i dag! Nå gleder jeg meg faktisk til tv-kamp neste helg :)

duracellkanin

Erfarent medlem
Etter kampen igår, så var det en ting jeg forstod med engang,- det blir bråk nede i Fredrikstsad, noe som også stemte :) Men når FFK, tror at bare for at dem har spillt i TL ifjor, så er det såkalt plankekjøring i adeccoliogaen iår, ja da kan det ikke gå,- og i tillegg så har vi jo sååå flinke fotball-eksperter i Norge, så dem åpner kejften, så skulle man tro serien var avgjort i april, men ikke i november,- blir faktisk ikke avgjort før de siste 4-5 serierundene.

Men på en annen side, jeg forstår ikke helt bråket i Fredrikstad idag, og igår kveld,- fordi laget nyervervelse R.Risholt sier jo på spørsmål om dagens prestasjon,- "den var helt ok den"
Så da burde både FFK og Fredrikstad-supporterne være fornøyde og blide :) Men som sagt, Alta tok FFK i skole igår når det gjelder godt angrepsspill,- nesten så man håper på opprykk iår, altså direkteopprykk :D En ting var angrepsspillet til Alta, men FFK henger jo absolutt ikke med på tempo, skulle tro dem vente på at noen skulle hjelpe dem fremover på banen :)

S

Stefan L

Gjest
H-Æ-R-L-I-G-!

Jag har varit bortrest hela veckan, så jag har inte kunnat kommentera matchen. Sedan ser man hur snabbt det kan gå utför. För tre år sedan var det två lag på väg ut i Europa:

Nu är det Alta som visar vägen og blør for drakta si! Respekt!

Snorkfröken

Tack, då vet jag att skryt är som orden hygglig, tös och rar. De finns i bägge språken, men betyder inte riktigt samma sak.

Topp