• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd: Alta IF - Hønefoss

sameboe92

ambasadør i Modum
Årets viktigste kamp blir det sagt, og det er godt mulig også. Jeg ser på det som å bryte en ny barriere ved å slå Hønefoss idag, tror vi får en god kamp, og jeg vil prøve å følge laget til tross for at jeg sitter å veiver med en følgespot når det er kamp.

Håper på en god kamp, og godt oppmøte oppe i Alta :)

HuGo_BoZz

Erfarent medlem
Fan skulle kose meg med kamp på Nrk nett, men æ sitere:
"Norges Fotballforbund krever at denne tjenesten skal ha en brukerregistrering. Tjenesten vil fortsatt være gratis. NFF ønsker å bruke brukerinformasjonen til analyseformål"
å æ får ikke mailen som gjør at æ bekrefte meg som bruker av de forbanna mafia dritten..

noen andre steder man kan se kampen???

U

Umlaut

Gjest
nrk.no

ang. registreringa så registrerte æ meg sist søndag, og da kom verifiseringsmailen med en gang.

Synd guttan ikke omsatte sjansan i dag. Ikke rart Alta sliter med Hønefoss hver sesong, de er som skapt for adeccoligaen med sitt kyniske og duellsterke spill. Rart at store sterke folk som Hønefoss skal falle så lett mot små finnmarkinger...

Det er tett oppover på tabellen og det er tett nedover på tabellen, bare hold koken. Et litt tilfeldig tap i dag endrer ikke på noe.

Johan

Erfarent medlem
Synd med tap i dag, Alta vant sjansestatistikken overlegent men ballen VILLE ikke inn i dag.
Håper spillerne glemmer denne kampen snarest, og fortsetter sitt fine spill neste søndag, da er jeg trygg på 3 nye poeng!:2)

Topp