• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd: Alta IF - Mjøndalen

gutt89

Erfarent medlem
Ny kamp for Alta, denne gang mot bunnlaget Mjøndalen, et lag som aldri har slått Alta. Og den gode statistikken håper vi kan fortsette.

Alta er sikkert veldig tente på å vinne etter den dramatiske kampen mot Nybergsund/Trysil.

duracellkanin

Erfarent medlem
Hvem er Trond Ivar Døvle fra Svartad ( oppsatt dommer ) ? Det er faktisk første gang jeg spør før kampen hvem dommeren er, og hva han vet har som referanser, adeccoligaen fast ? dømt i tippeligaen ? Da jeg helst ikke vil se flere avgjørelser som sist mot Nybergsund, da det var helt tragisk, og det groveste dommerfeilen gjort i Norge siden krigen, så at Aasmund ble sint, det samme med Rune, det forstår jeg utmerket godt.
Så idag krysser jeg fingrene for at det blir en god spillermessig kamp og godt dømt kamp, har tro på det, selvom jeg tiltider stiller spørsmålstegn med kvaliteten på norskedommere i Norsk toppfotball, noe jeg synes det er berettiget etter forrige kamp.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Svarstad har dømt oss flere ganger han, og kan ikke huske noe spesielt med han i negativ retning. Når det er sagt, Toppe som dømte oss sist er en veldig god dommer, som foruten episoden helt på slutten også hadde en god kamp mot Nybergsund. Ønsker gjerne Toppe tilbake til hallen.

K

Kaffi

Gjest
Er virkeleg imponert over gutta idag, berre synd nett-tv ikkje virker så eg hadde fått sett måla:S

Badsmiley

Erfarent medlem
Nett-tv virket hos meg i Trondheim. :p Kjedelig at du ikke fikk sett. Men det blir en solid lengde på høydepunktene når de kommer iallefall :)

duracellkanin

Erfarent medlem
Angrepsspillet fungerer utmerket, men.... forsvaret må dem gjøre noe mer med, det fungerer ikke som det skal,selvom vi vant 7-3, så er det angrepsspillet som berger oss, ikke forsvaret....så det må tas noen grep i forsvaret...og det bør sitte mot TUIL.

Topp