• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd Alta - Molde

Nu regne æ med at dokker e klar til Haugesund alle mann og kvinne :)
Dem skal få en leksjon i kosn fotball skal spilles... og kosn supporteran skal drikke

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Fantastisk kamp av gutta!! Sååå stolt og imponert. Og utrolig bra å ha en slik kamp foran en helt smekkfull hall. Vi var utsolgt for billetter på stand kl 1645, og da var det bare noen få billetter igjen til salg i døra. De forsvant før det var gått fem minutter etter dørene blei åpna. Så mange som ikke fikk!! Helt ville tilstander... uvanlig og utrolig morsomt (ikke for dem som ikke fikk, da, men... kanskje lære seg å kjøpe før i siste liten...)! Dommeren dømte i retning av TL-laget, selvfølgelig - og MFK brukte mange små ufinheter... JAJA... Ufortjent resultat, men jeg er utrolig fornøyd med det utrolig gode spillet til Alta IF!! Og alle de som ikke vanligvis er på kamp, dem håper jeg har fått mersmak og kommer tilbake på seriekamper :)

altapie

nomadesupporter
Radio Alta får mye positiv oppmerksomhet på VGD også :)

http://vgd.no/sport/fotball-norsk/tema/1490200/tittel/kamptraad-alta-if-vs-molde-fk/side/2

og siste innlegg i den tråden nå klokka 04:55 er dette;

Som moldefk supporter kom jeg via en link på et debattforum inn på Alta Radio sin dekning av fjerderundekampen mellom Alta og Molde. Og hvilket lykketreff. Jeg har ikke hatt det så morsomt på en radiooverført kamp, siden Bjørge Lilleliens dager.. De to reporterene overlappet hverandre med et glitrende, engasjerende og faglig nivå, som selvfølgelig var subjektivt, men også med gode objektive kommentarer. Imidlertid var det deres treffende humoristiske kommentarer i kampens hete, som løftet denne kampen til en uforglemmelig aften. Iblant mange engasjerte innspill , så tok denne kaka, etter at Alta hadde et skudd på innsiden av stolperota på stillingen 0-0: " Hadde den ballen gått inn, så ville Finnmarkshallen løftet seg og blitt utvidet med femten meter i høyden", hvis jeg husker rett. Det var som jeg trodde på det, og nesten håpet at Alta skulle scoret, for å se om det virkelig ble en realitet. Tusen takk til de to reporterene fra Alta Radio, for en uforglemmelig, morsom cupkveld, måtte TV2, oppdage, dette teamtalentet , så vi får oppleve dere over hele Fotball-Norge, som kommentatorer. En stor takk til Alta Fotballklubb, som gjorde dette til en jevn, offensiv batalje. De fleste Tippeligalag har ikke turt å møte Molde, med så offensiv flott fotball som dere presterte ikveld. Takk for en fin kamp og en uforglemmelig ,journalistisk, fotballhøjdare.

Topp