• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd Alta mot Harstad.

Håvard AO

Liksom supporter
KO skrev:
Tom Kåre Staurvik kan umulig ha sett kampen.

http://www.harstad-idrettslag.no/

Noen sitater;

"-Resultatet er rett nok flatterende og vi er ganske irritert på oss selv for at det ble slik. Det er vår fortjeneste at Alta vant hele 4-0."

"--Ser vi på sjansestatistikken. Så vant nok hjemmelaget den også. Men vi var langt mere med en det resultatet forteller"

:uff:
Ikke bare å få med seg sjanser og spill. Når man blir rundspilt som Harstad ble risikerer man å bli litt svimmel.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Så TKS mener Harstad hadde sjanser? Etter det æ kan huske så stemmer det ganske dårlig med virkeligheten. De kom til EN sjanse i hele kampen - headinga i tverrliggeren. De andre sjansene TKS må ha sett må være på nivå med den sjansen Kenneth Torvik Tønne scorte på for Alta - det TKS da glemmer er at i motsetning til Harstad så har vi en keeper i mål. :)

staurviks virkelighet

Soim et lite apropos til "staurvik" kan det jo nevnes at under kampen mellom hil og alta i harstad ble han intervjuet av speaker i pausen. Etter en førsteomgang dominert av alta if påstod han at hil styrte kampen og hadde full kontroll. Dette påkalte en hånlig latter fra EGET publikum....go staurvik :klapp:

Jolly

Erfarent medlem
Per skrev:
D e viktig å si d spilleran vil høre. D e vel d han har funne ut.
:eek:ps: Finne ut at "ja vi har en trener som skryter av oss selv om vi ble rundspilt i samtlige 90 minutter. Ja han må vi tro på" HM) Hadde flirt godt hadde jeg hatt en sånn trener... Blir jo sykt troverdig... :rolleyes:

Hysj hysj har forresten tatt opp saken med Staurvik's assistent. Han la all skyld på hovedtreneren. "Når vi taper er det hovedtreneren sin feil, når vi vinner er det min fortjeneste" :klapp:

Mvh

Jolly

Per

Superfinn
Jolly skrev:
:eek:ps: Finne ut at "ja vi har en trener som skryter av oss selv om vi ble rundspilt i samtlige 90 minutter. Ja han må vi tro på" HM) Hadde flirt godt hadde jeg hatt en sånn trener... Blir jo sykt troverdig... :rolleyes:

Hysj hysj har forresten tatt opp saken med Staurvik's assistent. Han la all skyld på hovedtreneren. "Når vi taper er det hovedtreneren sin feil, når vi vinner er det min fortjeneste" :klapp:

Mvh

Jolly
En latter forlenger live?
Hartta guttan tenke, egentlig e vi jævli go, men ***** vi har uflaks, d e iallefall d staurvik lire fra seg.

Jolly

Erfarent medlem
Per skrev:
En latter forlenger live?
Hartta guttan tenke, egentlig e vi jævli go, men ***** vi har uflaks, d e iallefall d staurvik lire fra seg.
Ifølge en 3-4 spillere så tenker de ikke det heller.. :rolleyes:

TO)

Mvh

Killa

Topp