• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd: Alta - Nybergsund

Badsmiley

Erfarent medlem
Men med fare for at denne kamptråden blir oppsummering av sesongen, så tror jeg noen må starte egen oppsummeringstråd :p

Dagens kamp.. Virket som om vi hadde full kontroll i de 44 første minuttene. Da scora nybergsund på ingenting, og gutta så med en gang veldig klare ut for pause.
Etter pausen var det nybergsund som så mest sultne ut mens våre gutter ble oppgitte (pga tabellen?) og slapp nybergsund mer og mer innpå seg. Jeg var mere redd for 1-2 på slutten enn noe annet.

Halvt om halvt får bli dommen. Og sånn sett er uavgjort greit. Åsmund kommer igjen til å si at vi har hatt de største sjansene (Det sier han etter hver kamp). ;) Men det er en koselig tradisjon.

Er derimot svært skuffet over oppmøtet på tribunen idag. :(

Uavgjort var det som behøvdes med tanke på tabellen, og skuffelsen over resultatet idag forsvinner kjapt :)

Jan S

Erfarent medlem
Det var to høydepunkter i kampen.. Jan Tommys sykt brae mål, som dessverre ble annulert... Og Mikkos fantom redning.. Virkelig klasse..Hadde nokk ønsket flere tilskuere med min side, men alt i alt så trur jeg at Alta If er fornøyd med tilskuertallene sett over ett denne sesongen :)

Topp