• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd: Alta - Tromsdalen 16. mai 16:00

Til dokker som kritiserte Steinberget etter denne kampen (untatt du TUIL):
Kor va dokker under kampen?
Om du var i hallen ka gjorde du for å få mer liv?

Regne med at dokker som va i hallen satt der og klappa høflig når nokka bra ble gjort som 90% av dem som e på kampan...

Selvom dokker IKKE e me i Steinberget så e det lov å rope og heie på kamp.

Utfordring: Dokker som sitt på andre sia av banen kan jo prøve å rope litt dokker også, så svare vi dokker (kanskje)

Johan

Erfarent medlem
Til dokker som kritiserte Steinberget etter denne kampen (untatt du TUIL):
Kor va dokker under kampen?
Om du var i hallen ka gjorde du for å få mer liv?

Regne med at dokker som va i hallen satt der og klappa høflig når nokka bra ble gjort som 90% av dem som e på kampan...

Selvom dokker IKKE e me i Steinberget så e det lov å rope og heie på kamp.

Utfordring: Dokker som sitt på andre sia av banen kan jo prøve å rope litt dokker også, så svare vi dokker (kanskje)
Jeg var på kampen, er forsåvidt på alle Altakamper i hallen, sitter alltid på hovedtribunen.
Der ropes å heies det svært ofte, men når det skal ropes og synges i ordnede former som f.eks innøvde sanger er vel dette forbeholdt supporterklubben? slik er det vel i alle fotballklubber? eller er det slik at det er kun i Alta at det finnes slike trasige publikum som ikke synger til enhver tid i lag med supporterklubben?

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Jeg er enig med Johan, jeg. Det som ville vært morsomt - det som er utfordringa til resten av publikum, det må være å hive seg med på: Alta, klapp, klapp, klapp og Heia, heia, heia Alta, samt være med på generell klapping! Det høres nemlig veldig godt om hovedtribuna er med eller ikke fra vår tribune - og som alle andre blir vi også bedre med litt hjelp.

Er også enig i at vi ikke var fullt så gode som vanlig på 16. mai. Tror faktisk at mange blei skikkelig overrumpla over TUIL-supportere, dessuten mangla vi tromme, hehe... Det blei ofte bare "pikekoret" (+ noen få til) som sang og ropte - og det høres ikke så godt når det står mange bortesupportere og synger/roper i mot. De var skikkelig flinke, med innøvd dans og greier. Men helt sant, altså, vi tok så å si hele repertoaret av sanger... ;) Så får vi heller ta i mot kritikken og sørge for å få dobbelt opp med ros neste kamp! :) Heia Alta!!

Mini

Erfarent medlem
Hvorfor skal Steinberget klumpe sammen på en liten flekk på motsatt side av hovedtribunen..kunne ikke heller supporteran spre sæ ut blandt publikum og prøve å få opp stemninga med heiarop og sang..kansje til og med ha en ropert hvis d skulle være noen med "pikestemme"..skulle noen da være for sjenert.. som æ ikke trur kan man gjerne være 2-3 i lag..TO)

Jan S

Erfarent medlem
Kanskje vært en ide at steinberget satt på hovedtribunen, slik at de kanskje fikk med seg flere tilskuere under kamp?? Men det er kanskje regler om slikt med tanke på sikkerhet o.l.?
TUIL supporterne var veldig bra synes jeg, mange gode fine sanger som skapte god stemning. De hadde mye trøkk som jeg trur skremte steinberget litt samt gav litt selvtillitt til TUIL spillerne :) All honnør til dem.
Men er sikker på at steinberget som Alta IF kommer sterkt tilbake allerede neste hjemmekamp..

Kølla Jansen

Erfarent medlem
i gammle daga va steinberget bestandig prega av motstandersupp, dæm ble bedre uansett!! Va liv å røre, latter å sang uansett... Ka dæm sir - de gammle e fortsatt eldst!! =) Nei, e ikke frøktelig imponert over måten steinberget opptrer på!!

Topp