• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd: Drøbak/Frogn - Alta IF

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Nå gleder jeg meg. Tok flyet sørover i går, sammen med spillerne. De virka opplagte og klare til kamp. Emmanuel og Vegard var med, så da har vi i alle fall med spisser :)

Gratulerer til Jan Tommy, som gifter seg i dag. Passa jo godt med spillefri, siden han uansett måtte stå over pga gule kort.

RenieTussi og jeg møter på kamp! Prøver å overtale Bio, også, men det ser ut som om han pingler ut.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Tore Veseth Olsen debuterer fra start. Spiller høyreback i Jan Tommy Haugli sitt fravær. Mads Reginiussen er dermed flyttet opp som indreløper.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
1-0

Den måtte vel komme all den tid de har vunnet nesten alle dueller i cornerene. Og mange cornere har det jo også blitt.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Pause.

Ellers å nevne. Vegard Braaten ble skadet etter ca 8 minutter, og det ble gitt tegn til at han måtte bytte, men han fortsatte en halv time til. Da kom Christian Reginiussen inn.

Drøbak fikk straffe etter 43 minutter etter at Hovel Heiaas ble felt av Vidar/ Tore. Vidar reddet påfølgende straffe, og retur.

Øyvind Pedersen fikk gult på overtid i omgangen, og må stå over neste kamp, hjemme mot Mo.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Ser dårlig ut det her. Var med i kampen i bare 20 minutter, og Drøbak kunne godt ledet med et par mål. I andre omgang har det vært redning på streken, skudd i stanga og Mads som ødela en stor sjanse for dem og tok på seg gult kort. Vi hadde en ball inne med Christian, men han sto i offside. David er kommet inn for Veseth Olsen, og nå spiller Martin høyreback.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
2-0 Vidar Gjengedal Hansen (88)

Der var det gjort. Stian misset en takling på Heiaas, og DFI kommer på blank goal.

bio

Velkjent medlem
Slutt. Fullt fortjent seier til Drøbak, som var nærmere 6 mål enn vi var poeng.
Det er helt riktig....
Tok en tur på kampen likevel, og det var fullstendig overkjørsel. Dessverre. Synes også det så ok ut de første minuttene, men etter første store sjansen til Drøbak var det bare en vei. 2 i stolpene, brent straffespark og en rekke andre store sjanser.

For å ta det positive.... Er egentlig ganske heldig at ikke det blir røde kort idag. Etter min oppfatning skulle det vært 2 stk. Nogva skal ha i straffesituasjonen når han feller som bakerste mann, og Ole Mathis etter en episode på slutten av kampen.

RenieTussi

Langtborte supporter
Det tror æ heller ikke dem var. :klapp:

(men snorkfrøken: Får æ lov til å forbanne dem når æ sitt og høre på radioen og ikke kan se selv kordan spelle?)

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Tror rett og slett jeg skal drøye med å dra tilbake til Drøbak (ref. Kongsvinger).

RenieTussi: Neeei... du skal bare sitte og sende positive tanker ;)

bio

Velkjent medlem
Kan vi ikke bare ta en tur igjen ganske snart snork??
Og ha med en ny lue til han luringen ved siden av meg...

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Jeg er fornøyd med at klarte å lure deg med på kamp, bio :p Han der drøbakgutten hadde trengt ny lue i varmen. Drøbakinger er merkelige. Da de snakka hørtes de drita fulle ut. Så sangen passer jo godt. Men det verste var jo at de alltid klappa på de gale stedene...?? Utenom "hele stadion" klapp, klapp, klapp. (Overdøvde "hele stadion" med ALTA!) Det som var veldig rart, var at folk utenom supportergjengen faktisk var med på klapping og rop. Skjønte ingen ting, jeg??

bio

Velkjent medlem
Nei - akkurat det var jo faktisk ganske bra da...
Strikker du en ny en du da eller?
Var jo bare morro å ta en tur da. Gøy med alta-kamp igjen.. Men tror egentlig jeg skal holde meg hjemme framover. Bringer ikke akkurat lykke :)

Topp