• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd: Nybergsund-ALTA

ENDELIG E DET SESONGSTART!!!

LAGET:

Formasjon:

4-4-2
Keeper:

(13) Faris Efendic
Forsvar:

(11) Eirik Erlandsen, (4) Alexandar Vasilev, (5) Thomas Braaten, (18) Markus Rolandsen,
Midtbane:

(17) Håvard Nome, (14) Christian Gauseth, (23) Christian Reginiussen, (10) Petter Larsen,
Angrep:

(8) Jan Egil Brekke, (9) Vegard Braaten,
Reserver:

(1) Samuel Dirscher, (6) Jacob Nilsson, (15) Dag Andreas Balto, (21) Magnus Nikolaisen, (24) El-Hadj Sega Ngom,

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Stiller sikkert i 4-4-1-1 da, med Brekke i mellomrommet.

Spennende lag, får håpe det går veien, men frykter litt serieåpningen. Alta har ikke vært på stasjon de siste årene fra start av sesongen.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Tenkte dem hadde puttet Magnus inn for Brekke, men det stemmer heller ikke da de har Brekke på benken.

Balto og Nilsson mangler fra VG sitt oppsett. :)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Forhåndsinfo om kampen fra tipsfotball.com:

NYBERGSUND IL-TRYSIL –
ALTA
Søndag 3. april kl. 18:00
NYBERGSUND STADION – DOMMER: OMAR RAFIQ (TEISEN)
NIL-TRYSIL SKADER: Remond Mendy (a) er skadet, og mister søndagens kamp.
ALTA SKADER: Jacob Nilsson (f) og nyinnkjøpte Mika Niskala (mb) er begge skadet.

legg merke til hvor mye av skadeinfoen som er feil. :)

Ifølge fotball LIVE er kun Adis Maglic ikke 100% for Nybergsund, mens Alta mangler Overvik og Niskala.

Tron Stein Berge

Steinberget avd NordVestlandet
Medlem av ledelsen
Dobbelsidig Hjerteinfarkt!!

Dette var en "nær døden opplevelse" ...
1-0 så ut som flaks??
2-0 en oppvisning i patetisk og naivt forsvarsspill

2-1 & 2-2 meget fortjent!!!!!

Nybergsund spillte en type "anti fotball" jeg ikke har sett på veldig lenge! Makan til uthaling av tia og "faking" av skader! Rafiq skal jo ikke blåse hver gang en spiller legger seg ned fordi han er sliten!!!!!!! Men la til bra med tid da!

Skal være fornøyd med 1 poeng, men burde hatt 3 mot detta drittlaget..

Men Alta viste gode takter i spillet synes jeg!

Takk for meg..

altapie

nomadesupporter
Fikk ikke sett kampen jeg, prioriterte brors siste håndballkamp for sesongen i dag... Men skjønner av det Tron skriver at Sundet ikke har forandra seg det spøtt... De har alltid spilt sånn, spesielt på hjemmebane, noe som er litt av grunnen til at jeg valgte å prioritere håndballkampen fremfor å trekke mamma med meg opp til Sundet på kamp, det er så grenseløst kjedelig å sitte ute i skogen der å se på Sundetspillerne ligge på banen og rulle bare fordi noen ser litt hardt på dem...

Vi kommer sterkere tilbake, muligens allerede i Sandefjord om to uker :)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Børsen mot Nybergsund (Altaposten):

Efendic 5

Erlandsen 4
Vasilev 5
Braaten 5
Rolandsen 4

Nome 3
Reginiussen 5
Gauseth 6 (AB)
Larsen 4

Brekke 5
Braaten 6

Nikolaisen 6 (for Nome fra 46. min)
Nilsson (for Erlandsen fra 73. min)
Ngom (for Brekke fra 83. min)

(Bytter ifølge nifs.no i i 46, 70 og 82. minutt)

Er det ingen steder som har sammendrag av kampene slik det var i fjor på altomfotball.no? Disse varte vanligvis på rundt fem minutter. Tenker mao ikke på det verdiløse sammendraget av kun målene på et minutt som nrk har.

Topp