• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd: Odd Grenland-Alta IF

W

wonder

Gjest
Da er det snart dags for ny kamp. Altaguttan gjester Odd på Skagerak Arena. Jeg vil si at dette er ren bonus-kamp, alt annet en tap er bonus:2) MEN neste helg kommer kongsvinger på besøk, dette blir årets viktigste kamp hvor en seier kan bli utrolig viktig. Så hvordan burde alta if angripe Odd Grenland med tanke på karantener. Nå sitter ikke jeg med statistikken over hvem som er i fare sonen, men mener bla. Aziz er i den faresonen. Jeg mener han burde spares til den viktige kongsvingerkampen

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Aziz Idris og Martin Overvik er de eneste som risikerer å måtte stå over mot Kongsvinger med gult kort. Tror neppe de blir spart, men kanskje hvis kampen er tapt at det er et alternativ å sette inn andre spillere på slutten.

MEN denne kampen er absolutt ikke tapt før den spilles. Er enig i at man kanskje kan se på den som en bonuskamp, der tap er mest sannsynlig. Men hvert poeng er viktig og da skal man ikke gi opp før den har begynt. Alta tar nok poeng fra Odd i 2-3 kamper av 10.

Odd på hjemmebane i år: 9-3-0 35-16, de har tapt poeng mot Haugesund, Notodden og Sogndal. Moss som er i elendig form slo de bare 3-2 i forrige hjemmekamp, så hvorfor ikke poeng til Alta?

Martin Overvik har vært småsyk denne uka, men var tilbake i trening i går iflg Altaposten, som forventer denne lagoppstillingen:

Nogva - Overvik, Zurak, Andersen, Brekke - Andersen, Idris, Reginiussen - Norbye, Braaten, Softic

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Odd-spillerne er sliiitne etter tapet mot VIF. Gleder meg til kamp ;) Hvis ikke Aziz starter, vil nok Jay bli skyvi framover...? Men synes det er litt defensiv holdning, vi må da gå for poeng på Skagerak arena, også!! HEIA ALTA :D

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
To endringer siden sist: Aldin (er igjen i Alta) og Vidar ut. Mikko tar over i mål, fikk ikke med meg hvem som kom inn for Aldin - kanskje Dio?

sameboe92

ambasadør i Modum
Nå ser det ut til at Sandnes Ulf taper også, dette er bra for Alta... For vi kan ta de igjen, og sende de eller Kongsvinger ned :)

Crocuta

Erfarent medlem
Dette e guttan sine det.. og no klare vi vel kanskje for en gangs skyld å holde ledelsen til dommeren blås av kampen
?!!

Jan S

Erfarent medlem
Rart kordan fokuset blir mer og mer på dommeren i det siste.. Ikke bare du Crocuta men gennerelt i fotball norge :S

Crocuta

Erfarent medlem
ikke no spes fokus fra meg.. blir bare nevnt på radio.. og da slengt man det inn her.,.,. men sånn ellers enig med deg... men dommere må desverre av og til finne seg i å være i fokus...

Jan S

Erfarent medlem
Vi har presset på oss uansett om vi skulle skape sensasjon å vinne idag.. Hødd og Kongsvinger vant sine kamper idag, men heldigvis så tapte Bryne og Sandnes Ulf :)
Krysser både fingre og tær nu...

Jan S

Erfarent medlem
kamper som vi har igjen:
Alta-Kongsvinger
Hønefoss-Alta
Sarpsborg-Sparta-Alta
Alta-Hødd
Løv-Ham-Alta
Kor mange poeng tar vi her trur dokker?? Trur 7 poeng, seier mot Hødd og Løv-ham mens uavgjort mot Kongsvinger :/

Topp