• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd: Odd Grenland-Alta IF

Jan S

Erfarent medlem
David holder på ballen, dribler og blir felt innafor 16m.. Straffe og Brekke mose den i krysset (ønske tenkning) ;)

Crocuta

Erfarent medlem
synd for guttan... synd for oss ... men vi får bare løfte oss å ta Kongsvinger på hjemmebane neste helg...... Håpe at flest mulig møte opp da for å lage liv å hjelpe guttan fram til seier...

KO

Erfarent medlem
Surt. Men da er Alta i angrepsposisjon før neste helg. Nå må vi mose riksmedias kjæledegge Nordlie, det er jo vedtatt at han skal berge Kongsvinger til fordel for Alta. Davy Watne kunne knapt styre sin begeistring i studio nå.:slaa:

Jan S

Erfarent medlem
E bare så ufattelig skuffa nu, og egentlig hver Søndag når Alta spille.. Men det som gjør at man bruker 2 timer hver Søndag på Alta e jo det lille håpet på seier og den enorme gleden man får de få gangene de vinner en kamp.. Men det e bare for jævlig.. Helt jævlig nu.... :(

Aronnes78

Erfarent medlem
Spørsmål?

Hvor mange ganger har egentlig Alta scoret det første målet i en kamp og ikke holdt helt inn denne sesongen?

Uten å skryte av så altfor mye husk så skulle jeg faen meg tro at Alta hadde ligget trygt plassert på øvre halvdel om "første mål vinner" gjaldt i adeccoligaen.

Mental sperre deluxe. Synes BESTANDIG Alta tar ledelsen tidlig for så å tape det.

Og ekstraspørsmål: Hvor mange ganger har Alta kommet tilbake denne sesongen etter å ha ligget under?

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Alta har 6 seire denne sesongen. I alle utenom en kamp har de scoret det første målet. Det var bortekampen mot Kongsvinger. Ellers har de tatt tilbake seieren mot Hødd etter å ha mistet ledelsen, og tatt poeng mot Sandefjord etter å ha kommet bak.

Uansett så lønner det seg for Alta å score først, selv om de har tapt en del kamper etter å ha ledet. Det var vel ikke så mange som forventet seier på Skagerak Arena, men det er så klart ekstra surt å tape 4 minutter på overtid, den tredje kampen på rad som de har ledet og tapt. Mot Sogndal holdt jo ikke ledelsen i mange minuttene dog.

Alta har faktisk scort først i 8 kamper på rad nå - måtte det bare bli 9.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Forutenom at det blei et sørgelig tap i dag, var det faktisk ganske artig å være til stede på kamp! Men det var et leit mål rett før dommeren skulle blåse av. Det åpna seg en liten dør i forsvaret, fordi de var helt utspilt. Det virka som om at det var flere oddspillere enn altaspillere mot slutten av kampen. Jobba som noen helter, men for et stort press! Verste var at Arni Gautur Arason ville jo garantert ha slippi inn enda ett altamål utover i 2. omgang, hadde det bare vært noen skudd mot buret han skulle stå og vokte ;) 1. omgang spilte Alta kjempebra! Fortjent ledelse i mine øyne :) At Mikko fikk gult kort for uthaling av tid etter 38 minutters spill, kan jo virke merkelig. Han løp jo bare for å ta et frispark i stedet for at Martin O skulle ta det... Det var jo greit det var Mikko som fikk det, i stedet for Martin O. Men dommeren vil jeg bedømme som sjelden god, kampen sett under ett. Spillerne var utrolig skuffa og ganske langt nede etter kampen, det kan jeg si. Så surt å miste bonuspoenget... Men det blir seier om ei uke! :)

Aronnes78: Skal vi foreslå å spille sudden death i fotball? :p

Topp