• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd Skarp-Alta

KO

Erfarent medlem
Meldingene sier at for det første var det ingenting som skulle tilsi at det var straffespark og for det andre fikk ingen med seg hvem som var involvert.;)

KO

Erfarent medlem
Alta har vært klart best i 1.omgang. Skarp har hatt en farlighet utenom målet om man er snill med dem. Vi har ikke spilt oss til veldig mange klare sjanser men rett før pause hadde Norbye en kjempesjanse som ble brent.

Men vi leder bare med et mål, full skjerping i 2.omgang.

KO

Erfarent medlem
Kjempesjanse til Magnus, skjøt like over fra 10 meter.

Alta har initiativet, produserer noen sjanser. Viktig å gjøre 3-1 ganske fort nå.

KO

Erfarent medlem
3-1, Rune Berger. :klapp: :klapp: :klapp:

Fremdeles Nybergsund - Mo 0-1 og Ull/Kisa - Raufoss 0-0.

KO

Erfarent medlem
Skarp har ballen litt mer nå enn tidligere men uten å produsere noe som helst av farligheter.

Ull/Kisa leder over Raufoss!

KO

Erfarent medlem
Skarp slår mye langt nå. Forsvaret vårt har full kontroll.

Nybergsund har utlignet, 1-1. :(

KO

Erfarent medlem
Skarp er helt ufarlige. Vi er nærmere 4-1 enn hva de er 3-2. Da får man bare håpe på at resten av resultatene går vår vei.

KO

Erfarent medlem
Par minutter igjen, brukbar sjanse til Magnus på tampen.

Nybergsund - Mo 1-1 og Ull/Kisa - Raufoss 1-0, slutt.

KO

Erfarent medlem
En stor takk til Egil Rasmussen som tok seg tid til å oppdatere mens han pleide sponsorene, og ga meg sjansen til å glemme det bitre tapet mot Everton en stakket stund.:rolleyes:

Håvard AO

Liksom supporter
KO skrev:
En stor takk til Egil Rasmussen som tok seg tid til å oppdatere mens han pleide sponsorene, og ga meg sjansen til å glemme det bitre tapet mot Everton en stakket stund.:rolleyes:
Everton e helt klart det beste laget i byen =)

C

chili

Gjest
Det er selvfølgelig gledelig at Raufoss og Nybergsund har tatt henholdsvis 0 og 1 poeng i dag. Vi er 3 poeng bak toppen hvis Eidsvold taper på mandag. :) Vi krysser fingrene alle sammen! ;)

Crocuta

Erfarent medlem
E seff ennå avhengige av at de andre lagan går på en smell men det e herlig at guttan gjør jobben sin i allefall.... bare vinne resten no så e det her fullt mulig.... håpe at siste kampen her nede i Brummunddal blir en opprykkskamp.... det hadde vært helt konge det.....

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Hurra!! For en god melding å få i morges! Jess :) (Har vært i "Vossabrudlaup", og ikke fått med meg noe som helst...) Og fem poeng til meg, også, for rett resultat, ikke verst... ;)

Topp