• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd: Skeid - Alta IF

sameboe92

ambasadør i Modum
Kamp til helga i Oslo, er det mange som kommer :D ?

Noen som har tlf nummer, eller greier å fikse billetter til oss som skal dit, jeg skal ihvertfall...tar kanskje med en venn :)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Det er vel bare å ta kontakt med noen i Alta IF (admin, støtteapparat, spillere) så ordner det seg med billetter skulle jeg tro. Det skulle vel gå greit å få tak i? Tror Crispo ordnet det med noen av spillerne. Mot Byåsen var det lagt av i billettluka til oss, mens mot Notodden fikk vi de hos Håvar Nyheim.

sameboe92

ambasadør i Modum
Andersen hadde gitt bort sine, sendt melding til Yaw nå...håper på positivt svar!

Fikk vite av Brekke at Oslo kampene er vanskelig å få biletter til :S Ser nesten skummelt ut her nå :/

EDIT: Da har jeg for sikkerhetsskyld sendt mail til Rune Berger nå... så får vi se

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Det var vel ikke så mange regner jeg med - kampen ble spilt i ufyselig vær på Aronnes. Man ble kald og våt - nedbør ned som sludd. I tillegg var vi i realiteten allerede nedrykket 3 runder før slutt - 9 poeng bak sikker plass, og mye dårligere målforskjell (21 mål bak) en laget vi måtte ta igjen (Mandalskameratene).

Etter seieren var nedrykket et faktum - vi var da 8 poeng bak Løv Ham, med 2 runder igjen.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Å, den kampen husker jeg godt! Da satt vi ute med mange pledd, termos med kakao, og vi var kledd for Nordpolen-ekspedisjon. I 2. omgang snødde det så mye at banen var helt hvit - og vi ikke så ballen. Sjekk bilder i arkivet :D

altapie

nomadesupporter
Jaa... kampen i 2005 var spesiell med tanke på været, det var da det gikk fra å være grønt overalt til hvitt overalt på under 20 minutter - helt sprøtt å være med på :)

Jeg, mamma og pappa kommer på Bislett i dag! :D Ser ut som vi får like bra vær i dag som sist jeg så bortekamp mot Skeid :)

Crocuta

Erfarent medlem
ojojojoj.... no kribblar det i blodet... gleder meg stort til å høre denne kampen nå!!!

Kom igjen gutta!!!!
:klapp::klapp::klapp:

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Fantastisk er ordet, ja! :D Utrolig viktig med ny trepoenger i dag nå når det venter endel vanskelige kamper.

Må jo kunne si oss fornøyd med dette :)
Absolutt en bra kamp ifølge både Altaradioen og det man kan se av referater på nett :)
Grattis alle Steinberget supportere!

Topp