• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd: Skeid - Alta IF

sameboe92

ambasadør i Modum
Herlig kamp! Jeg og kompisen min storkoste oss! Slike seiere er en ren nytelse, og når vi har såpass kontroll som vi hadde!

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
fotballmagasinet.no skrev:
Hans Norbye skyter rett på keeper, men Magnus Andersen er frampå på returen og smeller den kontant i nettet.
Nå spiller riktignok Hans Norbye for Tromsdalen, så hvis det var Norbye som skjøt, så var det nok Martin ;)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
fotballmagasinet.no skrev:
Skeid kommer noe mer med i kampen inn mot pausen, men like før hvilen er det klart for mål nummer tre for kvelden. Et langt innkast blir stusset videre og der kommer Vegard Braaten skliende og setter ballen bak en sjanseløs Skeid-keeper.
Og så er Thomas Braaten er oppført som målscorer alle andre plasser, men hvis du har rett så vil det si 10 mål på Vegard, og det ville jo ikke vært dårlig det heller. :)

sameboe92

ambasadør i Modum
Skeidforum skrev:
ENok en gang tap, denne gang 2-4 for Alta, mest kjent for rein, samer og et omstridt vassdrag på 80-tallet. Hva faen !?!?!?! Skal ikke dette snart ta slutt ?!
Å være Skeidsupporter er for tiden synonymt med frustrasjon hver jævla søndag mellom kl.18 og 20. Det er rett og slett flaut og deprimerende :cry: Say no more.
De vet visst ikke mye om Alta, jeg har bodd der, og samer og reinsdyr ser man lite av der x)

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Hehe, helt herlig :) Roger sang jo begynnelsen på Vegards sang to ganger i løpet av kampen - så må vel få hele neste gang han kommenterer ;)

Topp