• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kamptråd Stavanger - Alta

altapie

nomadesupporter
Nærmer seg endelig kamp igjen, var meningen at jeg og mamma skulle ta turen over til Stavanger, men det måtte dessverre skrinlegges :(
En flytteprosess som ikke går helt etter planen stakk kjepper i hjulene nå, så vi får komme sterkere tilbake mot Hønefoss :)

Gleder meg uansett til å høre kamp på radio igjen - får slå to fluer i en smekk og høre på kamp og pakke ned leilighet samtidig :)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Flotte nyheter, får håpe på en god start på høsten. Et poeng er ikke å forakte, men 3 hadde vært kjempe deilig.

Stavanger er favoritt hos bookmakerne, men vi har også noe å hevne fra serieåpninga.

Betsafe - 2.45 3.55 2.60
expekt - 2.30 3.50 2.75
Norsk Tipping - 2.15 3.15 2.55

altapie

nomadesupporter
hehehe...
VG Nett Live:
"47 Det er 372 betalande tilskodarar på SIF Stadion i dag. Det er 300 meir enn under kampen mot HamKam."

og mer Vegard :D :D

Jan S

Erfarent medlem
Utrulig bra seier dette her. Viktig å vinne disse kampene mot de lagene som ligger jevnt og under oss på tabellen. Men at det skulle bli knus, hadde jeg ikke trodd :)

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Stavanger er en flott by å ta tre poeng i... Hyggelige folk :)

Før kamp var vi veldig usikre på hvor stadionet lå. Da vi spurte folk om hvor Stavanger spilte kampene sine, retta de på oss og sa: Dere mener Viking, ja? Så vi måtte til slutt ta taxi (måtte spørre oss fram i taxibilene til vi fant den ene sjåføren som visste hvilket stadion vi mente)... Viste seg å ligge ca 1,5 km unna bykjernen.

Det med tilskuerantallet: Skulle ikke tro at det var flere enn 100 stk på tribuna i dag, men, men... I alle fall var det ingen av dem som heia på laget sitt. Vi var totalt ca 20 stk altasympatisører - og vi hørtes ;)

Helt herlig kamp. Og kronen på verket: Aziz' scoring. Morsomt... Nå blir det tre nye poeng på onsdag. Heia Alta!!

A

arregini

Gjest
for en tufs

Reagerte litt på denne:
http://fotball.aftenposten.no/forstediv/article145888.ece
Stavanger-kaptein Bo Andersen sier følgende:
- Alta har innsett at de ikke kan spille fotball og går i stedet inn for å vinne krigen. Det må vi også gjøre, sier Andersen.

Vel, det så ut som om Alta til tider spilte meget bra fotball, så tror han fyren er på viddene...

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Bo Andersen er den mest sytete og sutrete keeper noensinne. Ingen ting av det han sier, ville jeg valgt å ta seriøst. Da han hadde velta overende Jan Tommy innafor 16-meteren (ikke straffesituasjon, men han hoppa opp og redda en ball - landa nesten over Jan Tommy, som sto rett bak) - kjefta Bo Andersen på JT, mens JT lå nede. Dommeren tillot det... Og tror det skyldtes at han syntes JT falt lett - men synes ikke han kan klandres, akkurat. Svære feite gubben som delvis landa på JT!

Topp