• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kongsvinger 6. april

Crocuta

Erfarent medlem
det vurderes forløpende mnja... vurderes dit hen at så snart denna karen har fått cash for kåken så e bilett bestillt..... :)

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Husk at det er kick off fredagen før, så ikke dra sørover før etter det ;) Forresten, jeg tror neppe det blir noen Gjemselund-tur på meg, hehe :D

altapie

nomadesupporter
Jeg er på Jessheim den helga, så hvorfor ikke ta en overtrøtt tur opp til Kongsvinger for å se fotballkamp i samme slengen? :p

Høres ut som en plan! :D

Jolly

Erfarent medlem
Er en del Alta supportere bosatt i Oslo området som skal til Kongsvinger :2)

Vi gleder oss som bare det etter å se de herlige gule igjen TO)

Om det er flere som er interessert i å reise i samlet flokk fra Oslo S til bølandet så si ifra på Estavheim@hotmail.com, buss tur retur Oslo S med timeekspressen.

Mvh

Jolly

Jolly

Erfarent medlem
Guttene bør greie en seier i denne kampen.
Nå vet jeg ikke hvem du mener "guttene" er så jeg kan jo bare gjette. Alta? ;)

Å forvente poeng i serieåpningen borte mot Kongsvinger tror jeg kke vi skal gjøre å iallefall ikke 3 poeng. De er ursterke hjemme på eget gress. Håpet er at de undervurderer oss litt, da kontrer vi de ihjel .. :D

Det er i finnmarkshallen vi skal slå alle TO)

Mvh

Jolly

Badsmiley

Erfarent medlem
Jeg kommer! :)

Kan hende jeg hiver med meg fellesturen fra oslo s, men har kanskje avtalt annen transport.

Har de fått ut 2008-draktene på intersport enda?

Hilsen Alta/Lakselv/Oslo-gutt

Mini

Erfarent medlem
Jolly
Å forvente poeng i serieåpningen borte mot Kongsvinger tror jeg kke vi skal gjøre å iallefall ikke 3 poeng. De er ursterke hjemme på eget gress. Håpet er at de undervurderer oss litt, da kontrer vi de ihjel
Molde 30 22 3 5 62-28 15 10 2 3 35-15 15 12 1 2 27-13 34 69
HamKam 30 21 5 4 83-36 15 10 3 2 45-13 15 11 2 2 38-23 47 68
Bodø/Glimt 30 17 4 9 66-39 15 12 1 2 45-11 15 5 3 7 21-28 27 55
Kongsv. 30 16 5 9 56-42 15 8 1 6 25-20 15 8 4 3 31-22 14 53

Tabellen fra i fjor lyver ikke.. Kongsvinger hadde faktisk en bedre bortestatistikk med 8-4-3 enn hjemme 8-1-6...så at dem er ursterke hjemme er vel å ta litt hardt i..så skal dem ta steget mot tippeligaen må dem styrke hjemmestatistikken betraktelig...for første "nøtt" møter dem allerede til helga

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Alle kampene i adeccoligaen kan følges med liveoppdatering. Og så sendes jo noen av kampene på TV2 Sumo, men ikke kampen mellom Kongsvinger og Alta.

sameboe92

ambasadør i Modum
Har radio Alta nett radio? Skulle likt å fått med meg kamper selv over radio, og får ikke inn signaler i Modum fra Alta lissom

K

Kaffi

Gjest
Joho får høyre den på radioTO), får mest sannsyneli berre sett en kamp, den mot Hødd, men så er det kun 30 mil til Sogndal, ska kansje sjå den å.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Sumo sender kamper direkte, men tror fortsatt ikke de viser noen av Adecco kampene i dag direkte. Hvis du ser på oversikten over alle kampene, så har noen kamper en "Se kampen" link med et lite play ikon i en ring. Det har ingen av dagens Adeccoliga kamper.

Det er jo også 2 faner på kamplista - en "Følg kampene" hvor også alle kampene er listet opp, og "Se kampene". Når du klikker inn på "Se kampene" så forsvinner mange kamper fra lista, inkludert alle dagens Adeccokamper.

Så det at Kongsvinger - Alta er listet inne på Sumo sine sider, er nok bare at de har live oppdatering av kampfakta eller lignende, kanskje også live overføring i tekstform slik som VG-live har.

Topp