• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kongsvinger - Alta IF

sameboe92

ambasadør i Modum
Ja, tabbe av Forn å ikke ta den.... Er en grunn til at vi har Mikko sier nu jeg men skal ikke dømme Forn så tidlig!

C

cencer77

Gjest
Billig straffe!! :D Men dommern skal ha det at den var vanskelig å se...i repisen så ser man at han bommer på ballen... :)

sameboe92

ambasadør i Modum
Kun jeg som mener at kommentatorene er dårlige? De har ikke akkurat fakta på plass, og engasjementet til de er rett og slett en tiendel av det våre kjære på Radio Alta har :D NRK skulle lånt en av dem ;)

sameboe92

ambasadør i Modum
Det som var tabbe idag var å vrake Mikko! Han er jo forskjellen på seier og tap, og jeg er sikker på at kampen hadde vært annerledes med han i mål!

Jan S

Erfarent medlem
Det som var tabbe idag var å vrake Mikko! Han er jo forskjellen på seier og tap, og jeg er sikker på at kampen hadde vært annerledes med han i mål!
Må jo ha vært en skade eller noe på Mikko.. Forn var ræva, ikke mer å si om det. Hadde Vidar Nogva enda vært i Alta så hadde Forn vært 3. keeper.
Det her var utrulig skuffende.. :sint: Magnus, Vegard, og Thomas A var bare en skygge av seg selv. Til neste kamp har dere bare med å brette opp arman å krige.

første innleg fra min side men æ følte at æ måtte reagere litt.
HVA I FAEN GJØR HAN MÅLVAKT I ALTA!
Ikke aktuelt engang for å erstatte Mikko!
Steike slapp 2. omgang, hold ballen og la motstander løpe FØRTSE leksjon når du spiller mot 10 stk!

Ellers må vi ikke klage 29 poeng er fremdeles en fantastisk resultat :)

Heia Alta!

Johan

Erfarent medlem
man blir jo rasanes av mindre. lite guts å spore i laget, ka e skjedd med innsatsen? tabber kan alle gjøre, selv Mikko, men syns tafattheten ble litt vel synlig i dag.

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Begynner å lure på om guttan har tv-skrekk? Med én gang dem kommer på riksdekkende tv så viser dem seg fra en svak side.

U

Umlaut

Gjest
Jævla lett å legge all skyld på keeper. Få høre en som spille opp mot godkjent i dag? Hadde Alta ikke fått panikk, lagt seg mer bakpå og rullet ball hadde Vinger vært slitne etter 50 minutter. Uten panikk og litt mere rutine i laget hadde vi vunnet 4-1.

Glemte de innsatsen hjemme i Alta?

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Fy faen det her var skuffende! Surt å tape i dag. Forn var ikke på stasjon i det hele tatt, og han grep ikke akkurat sjansen han fikk. Regner med at vi har Mikko tilbake i mål mot FKH.

Synd at ikke målet til Dio ble godkjent, da hadde neppe situasjonen med 4-2 målet kommet, men det er jo ikke lett for assistentdommeren å ta den.

Topp