• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Kvalik for damelaget

syden

Velkjent medlem
Kvaliken til 1. div blir litt annerledes enn vi først trodde. Helgen 28.-30. september går første kvalikrunde av stabelen i Bodø hvor vi blir å møte vinnerne av Nordland og Hålogaland kretser. Sortland blir den ene motstanderen, mens den andre ikke er klar enda. Dersom vi vinner der går vi videre til andre og siste runde hvor vi møter to andre vinnere i en kamp mot hvert lag, en hjemme og en borte. Vinneren der rykker opp til 1. divisjon. Disse kampene er satt opp de to siste helgene i oktober og den første i november. Hvis det går som vi håper blir det en lang sesong! :)

Du må oppdatere oss på når det er hjemmekamp.. Ute i november hadde vært morsomt... Eller kanskje det e i hallen da...

A

Aber

Gjest
Damelaget og nettsidene

Hvis www.altaif.no er de offisielle nettsidene til Alta IF er det merkelig at det ikke står noe som helst om kvalikkampene der. En eller annen ansvarlig redaktør må da vel kunne ta ansvar for denne informasjonen?

KO

Erfarent medlem
Hvis www.altaif.no er de offisielle nettsidene til Alta IF er det merkelig at det ikke står noe som helst om kvalikkampene der. En eller annen ansvarlig redaktør må da vel kunne ta ansvar for denne informasjonen?
Oppdatering er basert på innsats fra frivillige og det bunner i å få tak i folk som er villig til å skrive om de forskjellige lagene. Jeg har påtatt meg å skrive om a-laget og rekruttlaget på altaif.no mens det ikke har vært mulig å finne noen å skrive om damelaget. Men jeg lover å skrive noen ord i morgen ettersom jeg ikke hadde planer om å bruke hele lørdagskvelden på å skrive kampreferater.:musikk:

syden

Velkjent medlem
Yes, det ble videre avansement til andre kvalikrunde etter 6-0 seier mot Sortland lørdag og 1-1 mot Halsøy i dag.
Vi gleder oss til fortsettelsen! Vi kommer til å møte Gjøvik og Orkla. 15. oktober trekkes det hvem som møtes i første kamp 20. oktober.

syden

Velkjent medlem
Nu e kvaliken trekt! Æ vet fint lite sjøl enda, men i følge altaif.no møte vi Orkla til hjemmekamp 20. oktober! Kommer tilbake med tid og sted etterhvert. Håpe på god støtte fra Steinberget!

Det siste laget i kvalik-gruppa e Gjøvik FK, og dem spille helga etter mot vinneren av første kamp.

Crocuta

Erfarent medlem
hmm.... det va jo en ugunstig dag å spille på det da... iom at Herre laget har kamp i Tromsø da... men dem som ikke drar til Tromsø for å overvære kampen bør jo støtte opp om damelaget... Hadde vært helmax om dokk hadde rykka opp!!!!

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Seriøst? 20. oktober? Kan de ikke klare å legge kamper på andre dager enn de dagene herrelaget spiller? Aah... Jeg vil jo være med på begge kamper... Ååå... Hadde vært skikkelig moro om det blei dobbelt opprykk :D

syden

Velkjent medlem
Kampen går lørdag kl 11.30 i Finnmarkshallen, så alle som ikke drar til Tromsø må stå opp tidlig og komme seg på damekamp! :D

I teorien kan Alta IF faktisk få to 1. div. lag den 27...

Lars

Velkjent medlem
Alta IF G1992 stiller opp og heier de fram til seier! Forresten vil jeg si at dette Alta laget virkelig har potensiale i seg.. Guttelaget jeg spiller på, bruker å ta matcher mot damelaget ganske ofte. Selv om vi har slått de pga litt mer raske-spillere og styrke, så er de ikke langt unna, om ikke bedre enn oss. Ser ut som at Jon Harjo gjør en god jobb med de :)

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Bra av G1992 å stille!! Kjempeflott. Får se om hva jeg får gjort. Hvis jeg har noen til å stille på jobb på lørdag, drar jeg sannsynligvis til Tromsø. Om ikke jeg har det, får jeg få noen til å avløse meg litt, så jeg får sett i alle fall sisteomgangen av damenes kamp...! :) Detta blir spennende... :)

Lars

Velkjent medlem
Igår spilte Alta IF G92 nok en træningskamp mot damelaget på aronnes.. Vi vant 5-1 eller 4-1.. Kan væll si at dæm ikke kom til altfor mange sjangsa, og scoret på en feildømt straffe. Vi bomma utruli mye vi å da, men sånn e nu det, å træningskamp e nu en træningskamp.. Men æ så ikke mye 1.divisjon standar i dæm igår, men vet ka dæm e god for fordetTO).. Får nu håpe vi får flere træningskampa mot dæm i vinter, for dæm utvikle sæ stadig..

Topp