• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Laget mot Sandefjord -

Altaposten har Tore som spiss fra start i sin forventa lagoppstilling! Håpe dem får rett, det kan bli spennanes og mange mål våres vei.

Kampen starte klokka 14.00

G

Guest

Gjest
Er ikke det en smule vel optimistisk på vegne en debutant (fra start, og det kun hvis altaposten har rett)?

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Bah.

Var ikke pålogget, men i allefall får jo håpe at du får rett, et mål hadde i det minste ikke skada.

G

Guest

Gjest
amatørmessig

24 min:
Mål Sandefjord - Alta: 2 - 0 ved Samuel Isaksen Kjempetabbe av
keeper. Skulle sparke ut ballen. Feilberegnet da superraske
Isaksen løp mot ham...

26 min:Alta har flere livsfarlige tilbakespill til egen
keeper, som SF nesten klarer å utnytte - enda en gang!!!!

G

Guest

Gjest
ja,hvorfor klarer ikke alta å direktesende bortekampene,når tilogmed kautokeino klarer det i 3 div.

G

Guest

Gjest
KL

yupp yupp..... 5-0 det må jo være nåka riv ruskanes galt med den der gjemgen som e der nede.

G

Guest

Gjest
Det positive fra kampen

Mål Sandefjord - Alta: 6 - 1 ved Torkild Nilsen. Flott
langskudd.

Alta har skjerpet seg. Laget er mye mer
offensivt, og spiller 4-3-3 mot 4-5-1 i 1. omgang. Fremfor alt
er Alta også mer aggressive.
Tore Reginiussen blir byttet inn etter 68 min

52 min: Martin Norbye gjennom for Alta, men Bugge Pettersen reddet til corner
89 min: Martin Norbye gjennom SF - men skuddet blir
glimrende reddet av SFs keeper Bugge Pettersen

G

Guest

Gjest
Det er kanskje ikke så dumt å ha Martin Norbye fremme. Virker som at hannes hyrtighet skremmer andre lag?! Syns han har gjort mer enn Øystein har klart så langt i år!? Noen som er enig?

Jan S

Erfarent medlem
Sv:

[sitat]Det er kanskje ikke så dumt å ha Martin Norbye fremme. Virker som at hannes hyrtighet skremmer andre lag?! Syns han har gjort mer enn Øystein har klart så langt i år!? Noen som er enig?[/quote]
E ikke enig med bakgrunn av de kampene æ så mellom Juni og August, da æ va hjemme i Alta.. Synes at ihvertfall i den perioden så var Sakka og Kåven dyktig fremover..

G

Guest

Gjest
Sv: Sv:

[sitat][sitat]Det er kanskje ikke så dumt å ha Martin Norbye fremme. Virker som at hannes hyrtighet skremmer andre lag?! Syns han har gjort mer enn Øystein har klart så langt i år!? Noen som er enig?[/quote]
E ikke enig med bakgrunn av de kampene æ så mellom Juni og August, da æ va hjemme i Alta.. Synes at ihvertfall i den perioden så var Sakka og Kåven dyktig fremover..[/quote]

åhå.. Syns martin har vært svært bra, han e go å tråle seg igjenom, har fart, har mange innlegg. han e GO!

Topp