Mads vil hjem til Alta hvis han ikke får Tippeliga spill i TIL Hadde vært konge!
sameboe92 ambasadør i Modum 12 Okt 2010 #1 12 Okt 2010 #1 Mads vil hjem til Alta hvis han ikke får Tippeliga spill i TIL Hadde vært konge!
K Kaffi Gjest 12 Okt 2010 #2 12 Okt 2010 #2 Han hadde vært svært fin å fått inn til neste år, spesielt med tanke på kor mange som står uten kontrakt etter sesongen.
Han hadde vært svært fin å fått inn til neste år, spesielt med tanke på kor mange som står uten kontrakt etter sesongen.
Bjorsha Dahl Medlem 12 Okt 2010 #3 12 Okt 2010 #3 man får håpe på det beste, Mads hadde forsterka stallen litt, men vi har en god stall synes jeg
Johansen Asistifist Medlem av ledelsen 12 Okt 2010 #4 12 Okt 2010 #4 Bjorsha Dahl skrev: man får håpe på det beste, Mads hadde forsterka stallen litt, men vi har en god stall synes jeg Klikk for å utvide... Trur Mads ville forsterka stallen mye, iallefall til neste sesong, men selvfølgelig har det jo mye å si med laget vi har til neste år ...
Bjorsha Dahl skrev: man får håpe på det beste, Mads hadde forsterka stallen litt, men vi har en god stall synes jeg Klikk for å utvide... Trur Mads ville forsterka stallen mye, iallefall til neste sesong, men selvfølgelig har det jo mye å si med laget vi har til neste år ...
Johan Erfarent medlem 13 Okt 2010 #5 13 Okt 2010 #5 Hvis Magnus forlater klubben i år så vil Mads passe godt inn i Magnus plass på midtbanen. Men om Mads returnerer så blir han neppe lenge før han går videre igjen..
Hvis Magnus forlater klubben i år så vil Mads passe godt inn i Magnus plass på midtbanen. Men om Mads returnerer så blir han neppe lenge før han går videre igjen..