• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Medlemskap 2011

duracellkanin

Erfarent medlem
Jeg tillater meg å etterlyse hvor jeg kan finne kontornr til Steinberget eller få tegnet medlemskapet for 2011 ?? Noen som vet :) og få kjøpt sesongkort for 2011 ?

Det med kontornr til Steinberget og det å tegne seg som medlem burde vel strengt tatt vært lagt ut på ei egen side ( underside ) her på nettet ? Slik at vi slipper å spørre om det vært år :) , da det kan "føles" som å mase :(

duracellkanin

Erfarent medlem
Jeg sende mail 5 dager siden. har ikke fått noe i posten enda.
Er det ikke folk som svarer på mail i Steinberget ? ( tenker da på noen i styret ) all kontaktinfo til selve supporterklubben og til dem i styret og for å tegne seg som medlem burde ligge fast ute på ei side her på Steinberget.no - synes slikt er sløvt å ikke ha slikt ute :(

Var info om dette her da. Sjekket du steinberget.no forsiden??
Legg merke til fredag 11. og lørdag 12. mars. Ikke bare skjer det mye i sentrum pga Borealis vinterfestival og Finnmarksløpet, men Steinberget supporterklubb skal endelig gå fra 0 betalende medlemmer i 2011 til mange!

Tidspunkt: Førstkommende fredag mellom kl 1500-1800 og lørdag mellom kl 1200-1600.
Sted: AMFI Alta (ved Cubus/Dressmann).

Om ikke så regner jeg med at det blir flere stands i løpet av pre season man kan kjøpe dette

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Vi får prøve å ta det her i en eller annen rekkefølge.

Stands
Det medfører riktighet at det blir flere stander - det blir hver lørdag på amfi fremover - fra 12.00 og utover (regne med at det avsluttes rundt 15.00 hvis ikke spesielle events gjør at man holder på til 16.00)

Kontaktinfo
Ligger kontaktinfo ute på steinberget under fanen supporter, disse mailene går til meg, men sjekkes ikke daglig.

Bjerrang
Kan ikke se noen mail fra deg, eller noen andre den siste uka - har også sjekket spamfiltre (og 2 maskiner), så vet ikke hva som har skjedd her - du får prøve å fyra avgårde en ny mail, og gi gjerne beskjed her i tråden så skal jeg sjekke om jeg finner den.

Kontonummer
Ligger faktisk ute på steinberget.no - også under fanen supporter.

Sesongkort
Selges av Alta IF, men også mulig og kjøpe på stander som Steinberget har - og vil nok også være å få kjøpt på de første hjemmekampene.

duracellkanin

Erfarent medlem
Vi får prøve å ta det her i en eller annen rekkefølge.

Stands
Det medfører riktighet at det blir flere stander - det blir hver lørdag på amfi fremover - fra 12.00 og utover (regne med at det avsluttes rundt 15.00 hvis ikke spesielle events gjør at man holder på til 16.00)

Kontaktinfo
Ligger kontaktinfo ute på steinberget under fanen supporter, disse mailene går til meg, men sjekkes ikke daglig.

Bjerrang
Kan ikke se noen mail fra deg, eller noen andre den siste uka - har også sjekket spamfiltre (og 2 maskiner), så vet ikke hva som har skjedd her - du får prøve å fyra avgårde en ny mail, og gi gjerne beskjed her i tråden så skal jeg sjekke om jeg finner den.

Kontonummer
Ligger faktisk ute på steinberget.no - også under fanen supporter.

Sesongkort
Selges av Alta IF, men også mulig og kjøpe på stander som Steinberget har - og vil nok også være å få kjøpt på de første hjemmekampene.

Så du kaller et "Kontaktskjema" for kontaktinformasjon ?? Kontaktinformasjon, er både navn på dem i styret med mail-adresser og tlf nummer, noe 99% av ulike supporterklubber har lagt ut, pluss at det er ei side med informasjon om hvordan bli medlem, med konto-nummer,- ingen av disse delene ligger ut på Steinberget.no - selvfølgelig kan man få tak på det, men skal ting være servicevennlig, så bør slike ting ligge ute fast her på Steinberget.no - enn dem som ikke har anledning å komme på de ulike stadene som Steinberget har ? folk sitter ikke å venter på at steinberget skal ha stander, og folk reiser bort også, da bør slik informasjon være lagt ut her på Steinberget.no - og jeg for min del er temmelig lei å måtte spørre vært eneste år om det samme, kunne like godt kopiert tråden fra ifjor og forleden år,- så folkens,- action og mer service-vennlig hjeper på,- Enn dem som plutselig vil bli medlem mitt i en sesong når Steinberget ikke har stands ? Og som sagt, et kontaktskjema er IKKE kontaktinformasjon, aldri vært og aldri blir det det heller...

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
sameboe92

Det er kun en hettejakke igjen og den er i størrelse XXL, og det blir vel litt stort for deg. Hettejakka er også på tur ut av kolleksjonen, så det blir ikke påfyll av denne.

Medlemskap koster i år Kr 200,- og inkluderer enten en T-skjorte/Caps eller hettejakken som nevnt over.

duracell

Når det gjelder kontaktinfo er det i øyeblikket ikke planer om å endre på dette. De som vil bli medlem skal nok klare det også, selv om det er midt i en sesong. Det er jo noen som vil bli medlem som også har planer om å dukke opp på noen kamper - ser ikke på det som noe stort problem, så da får du heller bare mase til neste år også.

sameboe92

ambasadør i Modum
sameboe92

Det er kun en hettejakke igjen og den er i størrelse XXL, og det blir vel litt stort for deg. Hettejakka er også på tur ut av kolleksjonen, så det blir ikke påfyll av denne.

Medlemskap koster i år Kr 200,- og inkluderer enten en T-skjorte/Caps eller hettejakken som nevnt over.
Det blir alt for stort! Da går jeg heller for en M t-skjorte.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Kto.nr er 1201.77.83805 (det samme som før). Medl.skapet koster 200,- (som det står om på forsida).

Det har også nettopp vært en sak om hvem det nye styret består av på forsida (i tillegg til at det var nevnt i Altapostens papirutgave).

Nyheter og info om sesongkort, stander osv oppdateres stadig på www.altaif.no/fotball.

Kan si at vi allerede har fått 35 medlemmer - etter å ha stått på stand (som det står om på forsida) både på fredag og lørdag. :)

Tron Stein Berge

Steinberget avd NordVestlandet
Medlem av ledelsen
:D
Det er SÅ deilig at sesomgstart nærmer seg!!!!!!!!!!!!

Ser at folk plutselig blir mere engasjerte også.. Digg! :D

Men hva med de som ikke vil bli medlem? Hva skal dem gjøre? står ingenting om det på forsiden!!!??? Skjerp dere!!:cool:

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
De som ikke vil bli medlem sender en søknad i 3 eksemplarer til ikke@medlem.no, og tar kontakt med meg på telefon 48 48 12 12 12, hvor de får info om hvor de kan innbetale straffegebyr på Kr 1000,-

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Sameboe: Goder pleier som regel å være å stille opp på dugnader. Så du får ta deg en tur og pynte med flagg til kamphelga ;)

Ellers kan jeg opplyse om det som står på forsida vår: Steinberget fortsetter å selge medlemskap, sesongkort og supporterartikler på lørdag. Forrige helg ble det solgt 35 medlemskap, så møt opp og bli med på å gjøre det til nok en suksessrik dag! Stedet er AMFI Alta, Kirketorget.

Det kan være meget fordelaktig å kjøpe sesongkort før mandag, for da trekkes det to gavekort på 2000,- på de solgte kortene. Hvis ikke man har anledning til å kjøpe sesongkort på stand, kan man kjøpe dem ellers i åpningstid på Sport1, eller ved å sende en e-post til tron@altaif.no.

Bjerrang

Erfarent medlem
Håvard Th , sendte mailen til Altaif for medlemskap. De hadde en FB reklame. Så leste jeg ikke teksten godt nok om "steinberget" medlemsskap. Min feil.
Har fortsatt ikke fått svar fra altaif.

Topp