• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Meningsløse innlegg fjernes

RS

Admin
Medlem av ledelsen
En viss "lasolas" har fylt forumet med meningsløse innlegg og bilder, og har blitt fjernet.

En teknisk svakhet i forumet gjør at personen henger igjen som "siste innlegg" selv om innleggene er fjernet.

PN

Erfarent medlem
Veldig bra RS. Det som e det bra med dette forumet, e at det e seriøst.Sånne fjortis tendensa e utrolig irriterende.

E

EveNes

Gjest
hvem bestemmer hva som er meningsløst da? administrator? om han ikke syntes det følger hans mening? blir for dumt

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Så du synes det blir for dumt når jeg fjerner innlegg og brukere som fyller side opp og side ned på forumet med innlegg som "Jaha.", "OK" osv... og i tillegg lager nye tråder med tema og masse bilder som overhodet ikke har noe med fotball å gjøre?

Da er det ikke min personlig mening som kommer til syne, men et behov for å rydde opp på et forum som har med fotball og fortrinnsvis Alta IF å gjøre.

Tony Adams

Erfarent medlem
Bra RS, det er godt det finnes en voksen mann her, du skal bare fjerne de innleggene DU selv mener ikke har noe her å gjøre, sånt liker også jeg.
Denne siden har vært så bra etter registreringen at selv en rolig kar som meg har trivdes godt her, og det sier ikke lite.

God dvale alle fotballvenner. [cool]

E

EveNes

Gjest
Fair enough! men bare vær forsiktig med å fjerne for mye! mange administratorer som har brent seg på dette før!

Er det ikke bra med input utenfra?
Er det ikke bra med noen som ikke bare hyller Alta?

Har ingenting med om du liker alta eller ikke, kom gjerne med kritik om alta- bare det er saklig!!! Booode/gliiimt!!!!:p

Topp