• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Midstopperne i 2012 sesongen - Hvem blir paret?

sameboe92

ambasadør i Modum
Thomas Braaten er klar for Glimt, hørt rykter om at Vasiliev forsvinner. Det vil si at våre faste midtstoppere forlater klubben. Da trengs det erstattere! Hvem er de heteste kandidatene?

I klubben fra før av har vi Rolandsen og Overvik som kan gå fra sine backposisjoner til midtstopperplass, men jeg ser helst at vi beholder Markus på venstrebacken, og at vi har Overvik som en joker på benken.

Noen som er aktuelle fra Glimt, TIL, Ranheim, RBK eller andre nord-norske klubber eller spillere?

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
Overvik er høyreback. han har ikke spilt stopper på år og dager, så han spiller bare høyreback, men Markus kan spille både venstreback og stopper. ;)

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Hvis vi skal spekulere er det jo bare å trekke navn opp fra hatten, og da er vel Thomas Götzl et godt (og fullstendig vilkårlig) valg.

Hvis man ikke vil gjette, så er det vel bare å følge med hvem Alta IF har på prøvespill, og ellers med i mediene.

Var innom en trening sist uke og da hadde de tre stykker innom:

Mats Frede Hansen (forsvar)
Alexander Solberg (midtbane)
Nikolai Skorpen Andersen (angrep)

sameboe92

ambasadør i Modum
Thomas Götzl ja. Det krever vel isåfall at vi får han rimelig billig. Spiller jo for RoPs i Finland nå, og har spilt u-landslagskamper tidligere ihvertfall. Aner ikke hvor god han er dog.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Må bare få understreke at jeg ikke aner hvem Thomas Götzl er, eller hvor god han er. Følte bare for å trekke fram et navn, og fant ut at siden vi skal spille treningskamper mot finske lag så tenkte jeg at jeg skulle plukke en ung forsvarer fra Rovaniemi (husker ikke om de var blant lagene vi skal samarbeide med om treningskamper men det var nå engang laget jeg plukket fra). Så ganske så tilfeldig at han ble valgt, selv om det kanskje var mindre tilfeldig at det ble en spiller fra et finsk lag siden det var grunnen til at jeg plukket en spiller derifra.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Stopper: Marcus Ingebrigtsen, harstadværing og kompis av Magnus Nikolaisen. Bosman-spiller fra nylig nedrykka Asker... Burde i alle fall være litt aktuell?

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
personlig vil jeg ha Chris Joyce, DET er stopper det!
da kan vi bruke hulken effekten med å hive han opp når det begynner å gå mot slutten og hvis vi ligger under

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
han kan spille både stopper og spiss, sånn som hulk, men synes han spiller best som stopper.
som jeg sa før så synes jeg man kan hive han opp hvis det trengs på slutten.

Topp