• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Notodden - Alta

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Det er nok gratisbilletter til dem som kommer, vil jeg tro. Laget får 30 gratisbilletter, sjelden at spillernes familie/venner trenger alle sammen...

Jeg kan bli med vis noen plukker meg opp i Hokksund, og spanderer kampbillet på meg :<
Du e ikke mye stor forlangende... Hokksund er for det første opp i Gokk og heller ikke på tur til Notodden for oss.
Supert at det blir flere enn mæ og håvard..

Vi sjåas på kamp. Regne med at TEN fikse billetter til deg og Jolly, eller skal æ fikse 2 til?

sameboe92

ambasadør i Modum
Du e ikke mye stor forlangende... Hokksund er for det første opp i Gokk og heller ikke på tur til Notodden for oss.
Supert at det blir flere enn mæ og håvard..

Vi sjåas på kamp. Regne med at TEN fikse billetter til deg og Jolly, eller skal æ fikse 2 til?
Altså...jeg stiller meg til disposisjon vis jeg blir hentet i Hokksund, som man MÅ kjøre forbi skal man til Notodden fra Oslo... For jeg er fortsatt like blakk som en bakgårdskatt :p

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Men da ordner det seg vel. Vi har plass til 2 til i bilen, og vi kjører Trondheim- Oslo - Notodden, så vi kan plukke opp folk på veien. :)

Tilbake så er ruta Notodden - Oslo. Så ikke retur til Trondheim. Ta evt. kontakt med meg på 917 00 439, så kan vi koordineres. :)

TUIL

Velkjent medlem
Hvordan er ståa i Alta før denne kampen? skader, karantener etc?
Notodden var bra mot TUIL og kunne fort tatt poeng der, har en del gode spillere og tror de skal kunne kjempe helt i toppen i år også.
Oddsen på H er relativt dårlig, men en B hadde virkelig smakt godt på spillekontoen min.

Helgas oddstips (nt) er ihvertfall Sogndal med 0-1 hcp til TUIL. NT gir 2.20 på H hvis jeg ikke husker helt feil. TUIL stiller uten Stenberg, Nordbye og Giæver i morgen. I tillegg er TUIL skamdårlige på gress og Sogndal imponerte borte mot KIL sist.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Ingen suspensjoner, og relativt skadefritt. Dio er vel ikke tilbake men han har jo vært skadet hele sesongen så langt så det blir jo ingen forskjell der. Men han begynner kanskje å nærme seg klar snart?

Lasse, hvis ikke du får plass med Jolly, så er det fortsatt plass i min bil.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Kjøre straks fra Trondheim, og kjører faktisk litt forbi i dag. Ordnet overnatting i Sætre, som ikke er langt fra Drammen. Uansett så er det ikke sikkert vi kommer på nett igjen før kampen, så ta eventuelt kontakt på mobil.

Lasse V

Erfarent medlem
Ingen suspensjoner, og relativt skadefritt. Dio er vel ikke tilbake men han har jo vært skadet hele sesongen så langt så det blir jo ingen forskjell der. Men han begynner kanskje å nærme seg klar snart?

Lasse, hvis ikke du får plass med Jolly, så er det fortsatt plass i min bil.
Kan du ikke ringe meg Håvard på telefon 99467554?

duracellkanin

Erfarent medlem
Litt statistikk før kampen :) Har funnet frem kalkulatoren, og regnet litt, men jaggu bare litt.
Alta har hittil i sesongen scoret 1,87 mål i snitt pr.kamp. Veldig bra. Notodden har scoret igjennomsnitt 1,25 mål pr. kamp sålangt i sesongen :)
Så dette ser oppløftende ut, pluss all selvtilliten gutan har fått gjennom det gode spillet i det siste, så dette lover bra :) YES 3 points

sameboe92

ambasadør i Modum
Da var man hjemme fra Notodden etter et veldig surt tap.... 2-1 målet burde vært avblåst for offside, og var VELDIG dårlig dømming...sett bedre dømming i krets fotball!

altapie

nomadesupporter
jah... mamma koke enda på grunn av den manglende flagginga av linjedommeren (nokka ho sannsynligvis kommer til å gjøre i et par daga :p )... Skikkelig surt resultat :(

Topp