• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Ny blogger på altaif.no

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Trur nok gjerne også det, og Crispo var også klar over det og lagde den her tråden i samme ånd.

duracellkanin

Erfarent medlem
Jeg er sikker på at det ikke er ironi, og at det er ment 100% allvorlig, fordi Aasmund er ikke typen til å gjøre seg bedre eller større enn han er,- og jeg har selv sendt han tilbake medlinger på mail om bloggen, og svaret jeg fikk bekreftet at vi har den mest jordnære, menneskelige og den mest ydmyke treneren i Norsk toppfotball,- skulle bare håpe og ønske at han forlenget med Alta, slike trenere vokser ikke på trær, for å si det slik.
Jeg har også tillatt meg å sende en mail forleden til Aasmund, ang akkurat det innenfor 16-meteren, og hva jeg treningsmessig ville gjort,- fordi jeg har min fotballbakgrunn og trening fra guttedagene i Glimt, og fikk mye god lærdom og kunnskap av gode gamle Harald "Dutte" Berg, jeg voks mer eller mindre opp inni Sportsbutikken hans i Bodø,- det lærte jeg ekstremt mye av,- og det ville jeg dele med Aasmund, kanskje fikk han en ide eller tips ut av min lærdom fra dengang.

Bilder som sier mer enn 1000 ord..
Duracell, jeg trur nok det var VELDIG ment som ironi... Trur du virkelig at Aasmund vil ha tekstmeldinger midt på natta?
Jeg hadde blitt veldig bli om noen hadde sendt meg tekstmeldinger kl 0400 for å fortelle meg hvordan jeg skulle gjort min jobb, som da også er coaching og utvikling av mennesker!

duracellkanin

Erfarent medlem
Bilder som sier mer enn 1000 ord..
Duracell, jeg trur nok det var VELDIG ment som ironi... Trur du virkelig at Aasmund vil ha tekstmeldinger midt på natta?
Jeg hadde blitt veldig bli om noen hadde sendt meg tekstmeldinger kl 0400 for å fortelle meg hvordan jeg skulle gjort min jobb, som da også er coaching og utvikling av mennesker!

Crispo, nå bommet du. Det er nemlig forskjell på å fortelle folk hvordan dem skal gjøre jobben, og komme med tips og gode råd til hvordan ting kan bli bedre,- derfor sier jeg det, som jeg har sagt 1 million gang før, det er måten man ordlegger seg på som er avgjørende for hvordan ting blir mottatt, og ikke at du ordlegger deg. Tenkt tanken ?

Crispo, nå bommet du. Det er nemlig forskjell på å fortelle folk hvordan dem skal gjøre jobben, og komme med tips og gode råd til hvordan ting kan bli bedre,- derfor sier jeg det, som jeg har sagt 1 million gang før, det er måten man ordlegger seg på som er avgjørende for hvordan ting blir mottatt, og ikke at du ordlegger deg. Tenkt tanken ?

Nu som latterkrampa mi endelig har sluppet taket kan jeg jo svare deg Duracell :)

Du mener altså at Aasmund blir glad når han får ei tekstmelding, regner med fra deg, klokken 0400 og våkner av den?
Har DU tenkt tanken at folk IKKE vil bli vekket klokken 0400 av noen som kommer med tips på hvordan jobben skal gjøres bedre?

Kanskje jeg også skal sende tekstmeldinger til Aasmund med noen tips.

duracellkanin

Erfarent medlem
Nu som latterkrampa mi endelig har sluppet taket kan jeg jo svare deg Duracell :)

Du mener altså at Aasmund blir glad når han får ei tekstmelding, regner med fra deg, klokken 0400 og våkner av den?
Har DU tenkt tanken at folk IKKE vil bli vekket klokken 0400 av noen som kommer med tips på hvordan jobben skal gjøres bedre?

Kanskje jeg også skal sende tekstmeldinger til Aasmund med noen tips.
Er det noen som har mobilen på om natta ? Jeg har det aldri, så får jeg heller svare når jeg våkner, så folk må bare sende sms, men svar får dem når jeg stått opp igjen ;)
Men vi som prater om hvordan man ordlegger seg og skriver ting, og tenker litt på hvordan en sms kan bli oppfattet før vi sender den, er altså idioter ? da takker jeg meg heller til at folk sender meg en sms og viser at dem bryr seg, framfor å sitte å holde kjeft og mene ting i det stille, uten å ha guts til å si det høyt.

duracellkanin

Erfarent medlem
Og ingen mennsker skriver et slikt innlegg som Gauseth med ei slik oppfodring med andres mobil nr, og ber om sms om senkveld og natterstid, uten at mobilen er skrudd av og at man vet vedkommende det gjelder ønsker det,- i så tilfelle har man en ekstremt dårlig sans for humor og lav sosialintelligens, for å si det mildt, og tillegg bør man ha innformert vedkommende om den oppfordringen før man skriver.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Siden du ikke skjønner, eller vil skjønne, så kan du jo i det minste ta det forbeholdet at du slutter å sende meldinger midt på natta. Selv om du alltid har telefonen av om natta, så kan du ikke gå ut fra at alle andre er som deg. Min telefon står aldri av, så da har vi motbevist det med en gang at alle har mobilen avslått om natta.

duracellkanin

Erfarent medlem
Jeg oppfattet Christian Gauseths innlegg som svært ironisk pga hans første innlegg på bloggen. Der han skriver at han vil være useriøs (les: http://www.altaif.no/fotball/blog.jsp?bid=7&eid=36#btop). Tror kanskje de aller aller fleste oppfatter det på den måten. Skal vi la denne legendariske tråden vandre inn i evigheten? :)

Enig med deg Snork, vi lar denne tråden vandre ut i evigheten, best det.
Men for å forklare poenget mitt, og så var det at man skriver ikke et fleip, humor eller ironisk innlegg og samtidig legger ut informasjon om andre som tlfnummer osv osv, det er for dumt,- det gjør man kun når det avtalt på forhånd,- så hvis dette var ment som ironi eller humor fra Gauseth sin side, så har han sikkert ikke tenkt over hva han egentlig gjorde ved å ta med mobilnummeret til Aasmund, men det er en tabbe vi alle kan gjøre og som mange av oss mennesker har gjort både før og etter Gauseth, uten at man tenger å lage ei flue til en elefant ut av det.
Så da sier vi at denne tråden er vandret til de evige jaktmarker for alltid.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Det var jo ikke så farlig å legge ut nummeret til Aasmund, det hadde du jo allerede :p

Er jo også litt dumt av deg å si at det er best å legge tråden død, for i neste setning fortsette og diskutere den. Men greit, ironi og nett kan være vanskelig, selv om alle andre i den her tråden oppfattet det som det.

Topp