• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Ny trener: Isak Ole Hætta

RS

Admin
Medlem av ledelsen
I dag ble det klart at Isak Ole Hætta tar over som ny Alta-trener, og tiltreder offisielt fra 1. januar 2006. Hætta er den eneste altatreneren gjennom historien som har forsvart plassen i allnorsk 1. divisjon (1994-sesongen).

Johan

Erfarent medlem
Mycket bra! leser i Hammerfest avisa at HFK skal PLAGE alta i 2.divisjon neste år.
Gleder meg allerede :D PK) :klapp:

Jan S

Erfarent medlem
Ok Isak Ole Hætta, nu e det bare å ta sats og rett i første igjen!!!!!! Skap/dyrk nettverket slik at vi kan få de "rette" spillerne hit ved opprykket :)

Jens

Aktivt medlem
Ønsker selvsagt at dette skal vise seg å være et bra valg, men.......
I 1994 klarte laget med Isak Ole å beholde plassen i 1 div. Ble dette året ut fra poeng
( To 1 div.avd.med 12 lag + 12 lag i toppdiv- ) nr 28. Det ville tilsvare 29 plass, nest sist i 1div, i dagens system og nedrykk. Året etter rykket jo laget ned. I tiden etter har vel ikke Isak Ole akkurat syslet med toppfotball. Allikevel, kanskje han er den rette mann som kan tilføre laget akkurat det laget trenger for å hevde seg i toppen av 2 div og klare et nytt opprykk. Så, lykke til.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Detta skal bli veldig interessant. Har ingen kjennskap til Isak Ole Hætta, og er spent på å se hva han kan tilføre laget... Kan vel ikke helt sammenlikne dagens situasjon med det som skjedde i 1994, men håper på det aller, aller beste! :D

Kølla Jansen

Erfarent medlem
Trur Isak kan være rette mannen for AIF nu, ett stort spørsmål blir hvor mye kroner ledelsen vil bruke på å forsterke spillerstallen?? Har ledelsen ambisjoner om direkte opprykk så tror jeg vi kan klare det!!! TO) Åja, HFK skal plage oss, trur æ flire mæ ihjæl!!! PK)

Jens

Aktivt medlem
Er ikke helt sikker på hva du basere det så bastant på, men jeg tror spillerstallen for de neste årene vil bety mer enn en trener hvorvidt man skal klare ett opprykk eller ikke. Synes det ser litt skremmende ut om mange skulle forlate klubben, og noen kansje spiller med mindre motivasjon for det de ikke får skifte klubb. Rekrutteringen er nok bra lenger nede i alderstrinnene, men de rekker neppe opp før om ett par tre år.

Topp