• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Nye stadionplaner

sameboe92

ambasadør i Modum
Ser at første skissen til det nye stadionet har kommet (igjen) etter vi ikke ble å ha stadion der man hadde lagt først. Og kan ikke si jeg er imponert over byggningen.

Vi har en hall fra før av, og stadion ser ikke akkurat heller veldig intim ut, da likte jeg heller Altagårdskogen-prosjektet. Som faktisk så ut som en skikkelig stadion.

Skjønner at tomta har en del å si, men å gå fra noe som ser såpass bra ut, til en boks er jeg ikke akkurat veldig positiv til.

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
til slutt har det vell med penger å gjøre, mye billigere å få finansiert den nye enn den gamle tegningen.
men det er jo klart at den gamle ved flyplassen var finere å med hotell ved siden hadde jo vært konge.
men nu er vi i den situasjon vi er, nemlig med en tomt på ett jordet, og mer får vi ikke gjort med det, kanskje like greit å bare godta det som er billig.

Luftslott i Altagårdsskogen, eller realistisk fjøs på City?
Samme det så lenge vi kommer oss ut av Finnmarkshallen, regner med at Biltema og Coop Obs vil være veldig interessert i planene på City.

Johansen

Asistifist
Medlem av ledelsen
tvilsomt, Coop skal bygge på Thomasbakken så fremt til at de får byggetillatelse, uansett så skal det være så stort at den lille fjøstomta på city blir neppe stor nok til både kjøpesenter og stadio.
Biltema har sagt at de ikke har tid å vente å er på utkikk etter lokale snarest, dvs. at de tvilsomt har tid å vente til Clas Ohlson er etablert for fullt.

Topp