• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Nytt forum

Er det bra?

• Trengte vi egentlig å bytte, funka bra som det var

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    13

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Ved overgang til dette forumet er brukere som har registrert seg flere ganger fra samme e-post adresse, slått sammen til 1 bruker. Brukeren som er aktiv er den brukeren med flest poster. Det burde ikke bli noen problemer pga dette, men hvis det lager krøll så skal vi se om vi ikke får ordnet opp i det. Send eventuelt en e-mail via steinberget og forklar situasjonen der.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Jo, ser at det er litt mer skjult nå, men når du går inn på dette forumet [1. divisjon 2011 (Adeccoligaen)] så ligger tippeforumet øverst som underforum. Eller man kan gå direkte inn på det, som et underforum før man klikker seg inn i dette forumet. Da er det en liten flik inne i boksen hvor man kan finne underforum.

En annen ting for de som likte arcaden i det andre forumet - det er fortsatt mulig å spille der, men dette forumet støtter ikke arcaden slik den var i allefall. Men kan som sagt nåes via gamle-forumet:

http://www.steinberget.no/forum/arcade.php?&act=Arcade&cat=1

sameboe92

ambasadør i Modum
Jeg liker det jeg ser ihvertfall. Det eneste trofeet jeg ikke skjønte var det siste jeg mangler. "Fantastisk" trofeet.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Du mangler nok flere... Fantastisk er jo det som står der: 500 innlegg som blir likt av andre. Siden vi nettopp har begynt med å like innlegg her, så er vel det litt vanskelig ennå :)

Topp