• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Overgangstråden

sameboe92

ambasadør i Modum
Ikke lenge til serien er slutt, og Alta ser ut til å berge plassen :)

Her kan vi diskutere om hvem vi vil eller tror kommer til Alta.

Hvem som vil dra.

Og Adecco generelt.

T

toraage

Gjest
Det var det med å selge skinnet osv....

Kongsvinger kan fort komme i dytten nå etter Keikos inntreden.
Om nervene først kommer og vi står med kniven på strupen og vet at vi må vinne kamper kan nedrykksstreken fort komme som julenissen på kjerringa.

Mulig noe pessimistisk men slik er nå en gang jeg.

T.

sameboe92

ambasadør i Modum
Jeg håper at Ludvigsen kommer til oss etter sesongen, vi beholder plassen. Får inn mer penger og intreserte sponsorer. Ludvigsen er overflødig i Brann, og en sesong i Alta kan han ha godt av.

Min ønskeliste til neste sesong:
Trond Fredrik Ludvigsen
Andreas Granerud
Thor Mathis Kåven
Sigurd Rushfeldt
Ole Martin Årst
Vegard Braathen
*kommer garrantert oppdateringer fra meg*

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Rushfeldt legger opp. Han ville nok heller tatt et år til i Tromsø hvis det hadde vært aktuelt å fortsette.

Østgård ønsker seg til TUIL. Han har kontrakt med Alta neste sesong, men har flyttet til Tromsø, så det kan se ut som at han forsvinner. TUIL vil ikke betale overgang for han, men håper på at det kan løse seg på andre måter.

Alle utlendingene er vel i faresonen for å ende opp i nye klubber, men noen vil nok bli værende/få ny kontrakt. Aziz Idris har allerede kontrakt for 2 år til, men hvis det kommer noen med masse penger så kan det jo tenkes at Alta må selge.

Vidar Nogva har sagt til Altaposten tidligere i høst at han forlater Alta hvis ikke Alta får seg keepertrener.

sameboe92

ambasadør i Modum
Tror egentlig at Vilmunen, Zurak, jay og aldin blir i klubben... Alle får spille mye for klubben, og det er bra :)

Tror nok dessverre at Dio drar til en ny klubb, Alta har brukt han for lite.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Dio har vært skadet, han var jo brukt like før han ble skadet, og på tur inn på laget. Nå er han i trening igjen, så vi får se utover høsten.

Hadde jo vært litt av en endring hvis Aldin er her til neste sesong - fra å ville avbryte kontrakten, til å ville fullføre den - for så å kanskje skrive ny kontrakt? Håper også at han blir.

sameboe92

ambasadør i Modum
Aldin har vært god i det siste, og jeg tror at han har trivdes bedre etter at Ante kom, for de snakker nesten samme språk og er nesten samme kultur. Jeg har sansen for Aldin ihvertfall

Topp