• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

PIL2 - RIL1

I går spilte RIL kamp borte mot porsanger. Etter en noget jevn førsteomgang å 0-0 til pause, tok RIL komandoen i andre omgang å vant til slutt 6-0. Ali kom inn halvtimen før slutt, å gjorde en brukbar innsats på høyre kant. Scoret på sitt første spark på ballen.
Målene scoret av:
Ivan Severinsen 2
Driton Krasniqi
Geir Ove Alexandersen
Stian Svendsen
Mads Andersen

RIL2 spillte mandag mot Hjemmeluft. Det sto 0-0 til pause etter en brukbar førsteomgang hvor begge lag produserte sjanser på løpende bånd, men ingen fikk uttelling. Andre omgang sprakk RIL totalt å tapte til slutt 6-0. Ali sprang i denne kampen som en oldemor på topp, å fikk ikke utrettet nå som helst. Det må også nevnes at Arne Reginiussen, storebror til Tore, Debuterte for RIL i denne kampen.

Per

Superfinn
Jævli bra. Kanskje vi må ha litt frispark trening når æ kommer til Alta. Du kan få låne keeperdrakten min..

Haha. At RIL 2 ikke score e jo ikke rart. Æ å en som har kallenavnet NO GOAL på topp. Det blir ikke mange mål av sånnt.

Makkak

Velkjent medlem
Geir Ove, husk nu at Hjemmeluft har fått nord norges beste keeper(meg), ikke rart RIL2 gikk målløs utav kampen mot hjemmeluft. Han reddet vel 3 100% sjangsa fra RIL2 i 1.omgang, og hold hjemmeluft inne i kampen.

Makkak skrev:
Geir Ove, husk nu at Hjemmeluft har fått nord norges beste keeper(meg), ikke rart RIL2 gikk målløs utav kampen mot hjemmeluft. Han reddet vel 3 100% sjangsa fra RIL2 i 1.omgang, og hold hjemmeluft inne i kampen.
Joda, men detg skal nevnes at det va Tommy "no goal" som hadde de sjansan.

Topp