• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

Presselaget 2005

Mad.com

Aktivt medlem
keepere. Tom Gunnar Johansen BUL/Gjøran Majala TIL
Vesterhem hætta Kauto (trur det va det han heta)
Anders Eivind Eira Kauto
Pål Håkonsen BUL
Jon Steinar Eriksen BUL
Jan Tommy Haugli BUL
Tom Helge Thomassen TIL
Thomas Pettersen PFK
Arle Ivar Ring RIL
+ 4-5 HFK spillere avhengig om det blir kvalikkamp i neste uke....

PK)

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Jeg svarer meg sjøl, jeg. Både Altaposten (papirutgava) og Alta IFs nettsider forteller at kampen begynner klokka 1900. Så da er det bare å møte opp og støtte en god sak (enda mer enn man gjorde på søndagen...)! :)

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
5-3 til Alta! :)
1-0 Mads R. (ca 27 min.)
1-1 (ca 31 min.)
2-1 Svein Ove (ca 34 min.)
2-2 Thomas Andersen (ca 56 min.)
3-2 Svein Ove (ca 85 min)
4-2 Nr 7 på Alta (ca 86 min)
4-3 Thomas A. (ca 89 min)
5-3 Andreas (ca 90 min)

Ett mål avblåst for offside for Alta. Og ellers skjedde det lite spennende... Men vi hadde det gøy på tribuna, uansett. Brekke spilte, forresten. Det var masse utskiftninger, folk gikk av og på banen flere ganger...

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Alta startet med dette laget:

Fredrik

Tor Mattis - Jonas - Erlend - Roy Arild

Magnus - Andreas - Mads

Alan - Martin - Svein Ove

Mange bytter i andre omgang - vel egentlig gjennom hele kampen.

Said Nornes sto i mål i andre omgang.

Andre som kom inn: Stian, Kenneth (skada seg stygt like etter at han kom inn), Jan Egil

Rattle

Erfarent medlem
Flott. Ser forresten på Ala If sine sider at kampen mot Løv Ham spilles i Finnmarkshallen. Det blir altså ikke gjørmekamp på Aronnes med Rosa ball.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Nr 7 på Alta ja... han hadde ballen i nettet på det målet som ble (uriktig?) avblåst for offside og trur også det var han som var alene med keeper innenfor 16m når dommeren bestemte seg at nå var kampen over.

Vet ikke helt kæm det var men trur han het Kristian / Christian til fornavn.

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Ja dem holdt på å henge opp reklamen til siste kamp i adeccoligaen under kampen, så finnmarkshallen ble god nok når det var sne og 10 minus ute og tæla i bakken?

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Håvard Th skrev:
Nr 7 på Alta ja... han hadde ballen i nettet på det målet som ble (uriktig?) avblåst for offside og trur også det var han som var alene med keeper innenfor 16m når dommeren bestemte seg at nå var kampen over.

Vet ikke helt kæm det var men trur han het Kristian / Christian til fornavn.
Ja, tror det var han. Aner ikke navnet, får spørre noen kyndige... Høyttaleranlegget BØR være fiksa til søndagen! :eek:ps:

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
På lørdagen, ja... Da blir det bra med mål??? Kampen spilles vel klokka ett på søndag, og tre poenga går til ALTA! Minner alle på at klokka skal stilles en time tilbake! Sånn at de 2-300 personene som møter, skal slippe å komme en time før kampen starter... :D

RS

Admin
Medlem av ledelsen
Rattle skrev:
Flott. Ser forresten på Ala If sine sider at kampen mot Løv Ham spilles i Finnmarkshallen. Det blir altså ikke gjørmekamp på Aronnes med Rosa ball.
Det har da stått her på steinberget.no hele dagen ;)

L

LA

Gjest
Du avslører poenget, Snorkfrøken! Kampen søndag går ikke i hallen pga av snø, men pga av at vi skrur klokka tilbake. Det betyr solnedgang kl 14.30. NFF har en regel som sier at kampene skal være avsluttet senest en halv time før solnedgang - og at alle kamper i siste runde skal spilles samtidig. Spesielt gjelder det kamper der resultatet vil være avgjørende for opprykk, nedrykk eller å holde på plassen som i dette tilfellet med Løv Ham. Derfor besluttet NFF at kampen skulle gå inne i hallen.

Ellers så var det Christian Reginiussen som var nr 7 i dag og kom på scoringslista. Guttungen er lillebror til Tore og Mads, og er som Svein Ove født i 89. Både han og Svein Ove har vært siste års guttespillere denne sesongen.

Snorkfrøken

"Mor"
Medlem av ledelsen
Ja, siden det er siste seriekamp, gikk det vel ikke an å skyve den fram litt, heller...

Unggutta vitner om at gror talenter her! Det ser bra ut for framtida (med unntak av manglende godkjent stadion ;)) til Alta-fotballen! :)

Topp