• Forumet er stengt for nye innlegg, men du kan fortsatt gå inn på eldre årganger for å lese.

RBK i cupen

sameboe92

ambasadør i Modum
Jeg tror på seier faktisk.

Pågrunn av at vi begynner å finne formen, Rosenborg undervurderer oss og fordi Eggen nettop har tatt over, så de er i en innspillingsfase da vi møter dem!

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Kudos til fotballforbundet som faktisk har blitt litt mer fantasifull de siste årene. De siste sesongene har det jo blitt flere kamper mot lag fra trøndelag i rundene som settes opp. Det neste målet får være at de oppdager at det er lettere for lag på østlandet å reise til finnmark, og for oss å reise til østlandet. Men det er jo fremskritt å spore.

duracellkanin

Erfarent medlem
I denne sammenheng må vi ta med oss alt det positive vi kan,- jeg bruker prate med Frode Olsen som jobber i Tv2 via twitter :) og meldingen kom idag, som jeg egentlig hadde trodd den ville :) Legger ut sitat her under på hva han skrev til meg, tegn og tegn :)

@duracellkanin dere står for den neste cupbomben :) tenk det. På bortebane *sitatslutt*

Godt å vite at det finnes og at det noen som har godt tro på våre gutter :) ;)

Mini

Erfarent medlem
..ny versjon av "Rosenborgsangen"

Å Rosenborg, å Rosenborg,
ska meisles ned i år`,
Å Rosenborg, å Rosenborg,
får sekken full av mål,
vi reise`ne på store stå,
når guttan trøkke på,
for vi ska banke`RBK,
å-hei-å-hei-å-hei-å hå-å.

gutt89

Erfarent medlem
Syns heller kampen burde ha spilt som først fastsatt, rbk vil nu få et litt tettere kamp program med cl-kvalikken, Alta får også tettere kamp program, 4dager etter Rosenborg kampen, møter de B/G på aspmyra, men uansett er denne kampen rosenborgs siste cupkamp for iår:)

Badsmiley

Erfarent medlem
SKUFFENDE at kampen er flyttet. Nå kan jeg jo bare drite i drakten jeg har bestilt og alt annet som er planlagt. F*** heller. Drit-Rosenborg.

Er i nord akkurat da, seh..

Mini

Erfarent medlem
..Stabæk,Molde,Ålesund,Lillestrøm og Bodø/Glimt ute av 3 runde...nå mangler bare den sjette cup:eksplod:

gutt89

Erfarent medlem
Da var det klart at Alta møter Sandefjord hjemme, hvis de slår ut Rosenborg på lerkendal, Sandefjord ligger sist i tippeligaen, da blir det nok alta seier.
Krysser fingrene at alta klarer å ta seg til 4.runde:)

duracellkanin

Erfarent medlem
Hva med de av oss som vil dra til Trondheim på kampen og som helst og mer enn gjerne vil kjøpe billettene til kampen via Altaif, og ikke gå om andre ? Jeg har nå prøvd å finne ut om Altaif får billetter dem kan selge her til supporterne og andre inntresserte, har sendt både en SMS og en e-mail, sms`en ble sendt i slutten på mai og e-mailen ble sendt den 10.06, da jeg ble temmelig irritert over en administrasjon som ikke engang tar seg bryet verdt å svare folk på en skikkelig måte, det brude etter min mening være mulig å svare ja eller nei, og det er etter min mening direkte frekt å ikke svare folk når dem sender en høflig forespørsel med et enkelt spørsmål,- om ma aldri så mye ikke liker trynet på folk man får sms ifra til ei hver tid, så må kan kunne svare uansett, da dem er klubbens ansikt utad til befolkningen i Alta, og mot resten av Norge når dem er i media,- da bør man i det minste etter min mening behandle sine supportere med den respekten dem fortjener når dem stiller minst på kamp hver annen helt i hallen og bruker av sin tid på å støtte laget. Jeg synes dette vitner om ellendig serviceinnstilling fra administrasjon. Skulle tatt seg ut om man f.eks hadde kommet inni en butikk på Amfi og ville handle, men så overser ekspeditrisen sine kunder, man får ikke særlig lyst til å gå tilbake akkurat.
Her har både styret i Altaif og administrasjonen en solid jobb å gjøre, normal høflighet, da er det å svare folk på det dem spør om et minimumsbetingelse....jeg får også noen sms`er til tider som jeg helst ikke vil ha fra enkelte, men jeg svarer uansett hva. Så det å ikke svare supporterne til laget man jobber for, det er det samme som å overse dem og neglisjere dem totalt,- så jeg lurer på hvor mye dem egentlig bryr seg om vi er på kampene eller ikke ? skulle vært morsomt å visst.

duracellkanin

Erfarent medlem
http://www.billettservice.no/checkout/event.php?eventId=TLD0906
..billettene koster som på hjemmekampene i Finnmarkshallen fra 50 til 150 kroner..alle supportere kan vel ikke vente å få gratisbilletter..en 50 lapp må vel alle som ska på kamp ha råd til..:confused:

Nå har ikke jeg snakket om å få gratis billetter av noen, og ikke vil jeg ha dem gratis heller, men jeg skriver om at man i det minste må kunne få svar på sitt spørsmål til dem som jobber i administrasjonen,- men dette er tydeligvis en væremåte som er vanlig i Alta sjenerellt sett også, kanskje derfor jeg ikke anser meg som Altaværing fult ut......eller ? Må gå an å svare mennesker som stiller høflige spørsmål, og ikke gjøre seg så gyntelgod....selvom vi er den største byen i fylket, så er vi enda ikke verdensnavle, selvom gamle Altaværinger tror det.....

Håvard Th

Stabilisator
Medlem av ledelsen
Så dårlig ut for min del pga ferieavvikling på jobb, men det ser ut til at det kan ordne seg likevel. Får avklaring over helga. Ordner det seg, så blir det først kamp mot RBK, deretter kampen mot Glimt før man vender nesa hjemover.

Enten fly eller bil, men må vel helst ha en med meg hvis det skal bli aktuelt med bil. Har du bestilt tur Aleksander, eller blir du med å kjøre?

Topp